تمرین پرتغال به آشوب کشیده شد

هجوم هواداران به سمت رونالدو

حدود هشت هزار نفر جمعه در کمپ تمرینی پرتغال حضور داشتند تا این تمرین را از نزدیک نظاره کنند. بلیت فروشی این تمرین رایگان بود و به غیر از هوادارانی که موفق شده بودند بدون پرداخت هزینه‌ این بلیت‌ها را دریافت کنند، تعدادی هم موفق شدند بدون بلیت وارد ورزشگاه گوترسلوه شوند.
در این شرایط، جو محل تمرین در ابتدا مملو از هیجان بود و تعدادی از جیمی‌جامپ‌ها در طول تمرین قبل از اینکه وارد زمین شوند، توسط نیروهای امنیتی متوقف شدند اما با وجود تلاش نیروهای امنیتی که برای مهار اوضاع تلاش می‌کردند، هواداران توانستند به طرز خطرناکی به بازیکنان پرتغال نزدیک شوند و پس از 80 دقیقه تمرین که در آن رونالدو هوادارانش را به وجد آورد و بسیار مورد تشویق قرار گرفته بود، حدود 20 تماشاگر وارد زمین شدند.
در میان این آشفتگی، یک هوادار موفق شد رونالدو را در آغوش بگیرد که توسط نیروهای امنیتی به خارج از زمین هدایت شد اما یکی دیگر از این جیمی‌جامپ‌‌ها هم موفق شد با او سلفی بگیرد. در این میان، خوزه سا، دروازه‌بان پرتغال، وقتی متوجه شد نیروهای امنیتی نمی‌توانند یک هوادار را دستگیر کنند، چندین متر به دنبال او دوید و او را به زمین زد تا موجب دستگیری او شود و این تماشاگر به رونالدو نرسد.
در ادامه هم، نیروهای امنیتی موفق شدند جو تمرین را آرام کرده و شاگردان مارتینز هم به راحتی به رختکن رفتند. پس از این اتفاق، نشریه‌های آلمانی مدعی شدند امکان دارد که تمرینات پرتغال دیگر در این کمپ برگزار نشود.

جستجو
آرشیو تاریخی