نورمحمدی: بهترین گزینه باید سرمربی شود


رضا نورمحمدی مدافع سابق پرسپولیس معتقد است در حال حاضر اولویت این باشگاه باید حفظ بازیکنانش باشد چون قرارداد نزدیک به نیمی از بازیکنان تیم قهرمان به اتمام رسیده و باشگاه باید هر چه زودتر با آنها به توافق برسد و تقویت تیم را در مرحله بعدی قرار دهد.

در خصوص شرایط بازیکنان پرسپولیس در نقل و انتقالات چه صحبتی دارید؟
نزدیک به 12-11 بازیکن تیم قراردادشان به اتمام رسیده و باشگاه باید هر چه زودتر قرارداد این بازیکنان را تمدید کند و اولویت کاری‌اش را حفظ بازیکنان قرار دهد.
 از آنجا که پرسپولیس در چند سال اخیر بیشترین قهرمانی‌ها را کسب کرده شاید بعضی از مدعیان دیگر بازیکنان پرسپولیس را از چنگ این تیم در آورند که این مسأله خیلی می‌تواند خطرناک باشد.
 نمونه این بازیکنان بیرانوند است که اگر از تیم جدا شود واقعاً پیدا کردن جایگزین برای برای این بازیکن و چند مهره باکیفیت دیگر خیلی سخت است.
 اتفاقی که فصل قبل برای عیسی رخ داد و دیگر تیم مدعی با این اقدامش قصد ضربه زدن به پرسپولیس را داشت. الان هم ممکن است یک مدعی دیگر حتی اگر به بازیکن پرسپولیس هم نیاز نداشته باشد فقط برای تضعیف این تیم بازیکنش را به خدمت بگیرد ولو اینکه نخواهد حتی به آن بازیکن بازی دهد. به همین دلیل باشگاه باید یک تیم خوب ببندد و آن را در اختیار سرمربی تیم قرار دهد.
در مورد انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس چه صحبتی دارید؟
من شنیدم چند مربی خارجی دیگر هستند که باشگاه در حال رایزنی است تا بهترین گزینه را انتخاب کند. امیدوارم بعد از جدایی اوسمار حتماً بهترین گزینه انتخاب شود تا بتواند راه موفق او را ادامه دهد.
 کار برای پرسپولیس در فصل پیش رو خیلی سخت است چون این تیم باید در لیگ نخبگان آسیا بازی کند از این رو حتماً جدا از حفظ بازیکنانش در خط حمله و چند پست دیگر باید بازیکن جدید جذب کند تا با قدرت کامل در لیگ برتر و لیگ نخبگان حاضر شود.
 

جستجو
آرشیو تاریخی