خبر

قرارداد سال دوم نیازمند توافق مالی
کنعانی دو پیشنهاد خارجی دارد
بعد از تعیین تکلیف بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده  و در کنار جذب سرمربی جدید که از اهمیت خاصی برای پرسپولیس برخوردار است، باشگاه باید با برخی بازیکنان مهم برای قرارداد سال بعد توافق مالی انجام دهد که یکی از آنها محمدحسین کنعانی‌زادگان است. کنعانی یک فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد اما این امر در شرایطی محقق خواهد شد که باشگاه و بازیکن پرسپولیس به لحاظ مالی با یکدیگر به توافق برسند. گفته می‌شود  کنعانی‌زادگان دو پیشنهاد از یک تیم در شرق آسیا و تیمی دیگر از لیگ‌های عربی دارد اما به نظر می‌رسد در نهایت باشگاه پرسپولیس با مدافع ملی‌پوش خود به توافق برسد.


خبر خوب برادر وحید امیری
خبر تمدید قرارداد وحید امیری با پرسپولیس می‌تواند برای هواداران این تیم یک خبر خوب و امیدوارکننده باشد.
با وجود اینکه اخباری درباره احتمال جدایی وحید امیری و پیوستنش به خیبر خرم‌آباد در فصل آینده شنیده می‌شد اما حالا فرید برادر کوچکتر وحید امیری که خودش برای خیبر بازی می‌کند و همراه این تیم به لیگ برتر صعود کرده می‌گوید: من نشنیدم که وحید با خیبر صحبتی داشته باشد. وحید با پرسپولیس تمدید خواهد کرد و به خیبر نمی‌آید.
 
اورونوف جایی نمی‌رود
با وجود اینکه شنیده می‌شد وینگر تکنیکی ازبک پرسپولیس با پیشنهاد وسوسه‌کننده یا از قطر مواجه شده اما قرار نیست این بازیکن جایی برود. اخبار رسیده طی روزهای گذشته حاکی از این بود که اورونوف قید جدایی از پرسپولیس را زده و با توجه به قرارداد یک سال و نیمه‌اش تا پایان فصل پیش روی لیگ برتر می‌خواهد در این تیم بماند.


 

جستجو
آرشیو تاریخی