آشتیانی: واقعاً مشخص نیست اوسمار بهانه می‌آورد یا نه

پرسپولیس به یک مربی با قدرت مدیریت نیاز دارد


اردلان آشتیانی در خصوص وضعیت اخیر اوسمار با پرسپولیس و جواب مبهم مربی برزیلی برای بازگشت گفت: با وجود اینکه اوسمار در نیم فصل رسماً به عنوان سرمربی پرسپولیس مشخص شد نتایج بسیار خوبی گرفت و در رقابت با رقیب سنتی پیروز شد و تیم را به عنوان قهرمانی بسیار مهمی رساند که بسیار باارزش بود چون همیشه تکرار قهرمانی و حفظش سخت‌تر از کسب عنوان قهرمانی است.
پیشکسوت پرسپولیس در ادامه افزود: باشگاه در مقطع فعلی در شرایط خیلی حساسی قرار گرفته چون هم بحث تمدید قرارداد سرمربی مهم است هم بحث تمدید قرارداد با بازیکنان که باید هر چه زودتر تکلیف همه این موارد را مشخص کرد اما چیزی که در این بین مهم است، بحث تمدید قرارداد با اوسمار است چون سرمربی در رأس برنامه‌های فنی تیم قرار دارد. بازیکنان پرسپولیس از آنجا که تقریباً هر سال قهرمانی‌های زیادی کسب کرده‌اند و شخصیت بالایی برای این مهم دارند، قطعاً باز هم قادرند که عنوان قهرمانی را کسب کنند. یکی از دلایل مهم موفقیت پرسپولیس در این سال‌ها در کسب عنوان قهرمانی به این نکته باز می‌گشت که شاکله تیم حفظ می‌شد و تعداد کمی از بازیکنان جدا می‌شدند به همین دلیل مربی تیم با چالش کمتری برای هماهنگی و سایر موارد فنی در تیمش مواجه می‌شد.
بازیکن سابق پرسپولیس تأکید کرد: امیدوارم اوسمار بیاید و باشگاه هم در این رابطه همه‌گونه همکاری با این مربی را داشته است اما نمی‌دانم چرا اوسمار فعلاً پاسخ قاطعی به باشگاه پرسپولیس نداده. شاید پای پیشنهاد بهتری مطرح است یا پای مسائل خانوادگی در میان است اما اگر به هر دلیلی این مربی نیامد، باشگاه باید مربی‌ای را انتخاب کند که افکار تهاجمی داشته باشد و زود بتواند خودش را با شرایط تیم و بازیکنان و از همه مهم‌تر با خواسته‌های هواداران آداپته کند.
پیشکسوت پرسپولیس در مورد حضور احتمالی اسکوچیچ یا گزینه‌های دیگری که نامشان برای پرسپولیس مطرح شده نیز گفت: اسکوچیچ مربی خوبی است و من نمی‌گویم که مربی کروات به درد پرسپولیس نمی‌خورد اما این مربی که در مقطعی سخت تیم ملی را به موفقیت رساند، در تیم ملی دچار تنش‌های مدیریتی شد و با بعضی از بازیکنان به مشکل خورد؛ به همین دلیل هم باید مربی‌ای را به پرسپولیس آورد که جدا از برنامه‌های هجومی و جاه‌طلبی‌های خاص‌اش برای قهرمانی از قدرت مدیریت بالایی برخوردار باشد.
 

جستجو
آرشیو تاریخی