صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و هفتاد و نه - ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و هفتاد و نه - ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۵

تیکدری: دنبال شگفتی‌سازی مقابل سپاهان و قهرمانی هستیم

ناصر قراگزلو
خبر‌نگار
مهدی تیکدری بازیکن گل‌گهر سیرجان یکی از بازیکنانی است که به شکل جدی مد نظر تیم پرسپولیس قرار گرفته و برای تقویت این تیم برای حضور در آسیا پرسپولیس به نظر برروی این مدافع راست و چند بازیکن دیگر به شکل جدی چشم دارد. از این رو مصاحبه‌ای با این بازیکن داشتیم تا از آخرین شرایط وی آگاه شویم.

از قراردادت با تیم گل‌گهر چقدر باقی مانده است؟
فقط 5-6 روز دیگر با تیم گل‌گهر قرارداد دارم و بزودی قراردادم به اتمام می‌رسد اما چیزی که مهم است به این نکته باز می‌گردد که من باید به همراه تیمم در مسابقه حذفی حضور داشته باشم و فعلاً همه تمرکزم برروی بازی‌مان مقابل تیم سپاهان معطوف است.
واقعاً فکر می‌کنی قدرت پیروزی مقابل تیم سپاهان که تیم قوی‌تری نسبت به شما است را داشته باشید؟
تیم ما نوساناتی داشته همان گونه که سپاهان هم نوسانانی داشته است اما ما اصلاً برای نتیجه‌گیری ناامید نیستیم و در نظر داریم در بازی که برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد به بهترین شکل ممکن نتیجه بگیریم. از طرفی جام حذفی، جام شگفتی‌هاست به همین دلیل ما اصلاً برروی نتیجه‌گیری در مقابل سپاهان و قهرمانی در این جام ناامید نیستیم چون در این جام با دو برد دیگر می‌توانیم قهرمان شویم و به آسیا برویم به همین دلیل اصلاً نمی‌خواهیم این شانس بزرگ را از دست بدهیم و واقعاً به شکل جدی به قهرمانی در جام شگفتی‌ها فکر می‌کنیم.
اما بازی مقابل سپاهان آن هم بازی در اصفهان و مقابل هواداران این تیم را بدشانسی نمی‌دانی؟
قرعه ما سخت است. در بازی‌های قبلی قرعه‌مان بهتر بود اما به هر حال ما می‌دانیم که در بازی جام حذفی محکوم به برد هستیم. همچنین خوب می‌دانیم سپاهان تشنه جام است چون در لیگ نتوانسته سهمیه حضور در آسیا را کسب کند اما ما هم خوب ارزش این جام و قهرمانی در آن را می‌دانیم و به هیچ وجه نمی‌خواهیم این جام را از دست بدهیم.
به نظرت غیبت چند بازیکن سپاهان چقدر در بازی مقابل تیمتان تأثیر‌گذار است؟
 حتماً غیبت احمد‌زاده و رامین و رضا اسدی در بازی سپاهان تأثیر‌گذار است و آنها را ضعیفتر می‌سازد اما ما خیلی انگیزه داریم که ناکامی لیگ‌مان را با قهرمانی درجام حذفی جبران کنیم.
صحبت حضورت در پرسپولیس مطرح شده، واقعاً دوست‌داری که به این تیم بروی؟
 من از این موضوع خبر ندارم اما در حال حاضر 27 ساله هستم و حقیقتاً دوست دارم که یک چالش بزرگ را در این سن و سال تجربه کرده و در یک تیم بزرگ بازی کنم تا بازی‌ام بیشتر به چشم بیاید و بیشتر پیشرفت کنم و به شهرت برسم تا برای حضور در تیم ملی یا بازی در آسیا هم شانس بیشتری پیدا کنم.
 

جستجو
آرشیو تاریخی