مسی: رئال و سیتی بهترین تیم‌های جهان هستند

با قهرمانی در جام جهانی احساس کردم به همه چیز رسیده‌ام

لیونل مسی فوق ستاره فوتبال جهان و کاپیتان تیم ملی آرژانتین که خود را برای حضور در رقابت‌های کوپا امریکا 2024 همراه با تیم ملی کشورش آماده می‌کند در جدیدترین گفت‌و‌گوی خود نکات جالبی را مطرح کرده است.
آرژانتین مدافع عنوان قهرمانی کوپا به حساب می‌آید. مسی ابتدا در مورد قهرمانی در جام جهانی قطر و سپس حضور در رقابت‌های کوپا این‌طور گفت: «در پاری‌سن‌ژرمن اوضاع برایم خوب پیش نمی‌رفت اما همواره زندگی ادامه دارد. من باید در پاریس ادامه می‌دادم، باید آنجا زندگی می‌کردم و به تلاش برای رسیدن به قهرمانی ادامه می‌دادم. اکنون چالش دیگری با تیم ملی داریم که بتوانیم برای قهرمانی کوپا امریکا تلاش کنیم. اما در عین حال قهرمان جهان هستیم. از این قهرمانی طوری احساس رضایت کردم که انگار به همه چیز رسیده‌ام.»
وقتی از مسی در مورد بهترین تیم باشگاهی جهان سؤال شد، پاسخی داد که شاید خیلی از طرفداران بارسلونا، تیم سابق او را شگفت‌زده کرد. لئو پس از قهرمانی اخیر رئال مادرید در چمپیونزلیگ با برتری مقابل دورتموند در فینال ومبلی، از تمجید تیم مادریدی دریغ نکرد و گفت: «اگر بخواهیم درباره نتایج صحبت کنیم، مادرید بهترین تیم جهان است و اگر بخواهیم در مورد نوع بازی صحبت کنیم، من شخصاً منچسترسیتی را با پپ گواردیولا دوست دارم و فکر می‌کنم هر تیمی که گواردیولا در آن حضور داشته باشد، به‌خاطر نگرش، نحوه تمرین و عملکرد او خاص خواهد بود.» و درباره احتمال حضور او در جام جهانی 2026 که در قاره امریکا برگزار می‌شود،‌ گفت: «حضور در جام جهانی بعدی بستگی به احساس من در آن زمان دارد. اینکه از نظر جسمی چگونه هستم و اینکه در مورد خودم واقع‌بین باشم. باید بدانم آیا توانایی رقابت و کمک به هم‌تیمی‌هایم را دارم یا نه و سپس در این مورد تصمیم بگیرم.»
 
جستجو
آرشیو تاریخی