محرومیت شش هفته‌ای محمدی و تردید آبی‌ها

مهرداد در دوراهی رفتن و ماندن

 اکبر منتشلو
خبر‌نگار
برای آبی‌پوشان در بازی پایانی و حساس بیست و سومین دوره لیگ برتر دو گل به ثمر رساند تا شاید جشن قهرمانی را با تیمش در ورزشگاه پیکان برگزار کند. اما آنطور که مهرداد محمدی فکر می‌کرد همه چیز خوب پیش نرفت و با وجود برد استقلال در هفته سی‌ام، آبی پوشان قهرمانی را از دست دادند.
بعد از بازی مهرداد محمدی حرف‌هایی زد که حالا برای او دردسرساز شده است. در حقیقت مصاحبه جنجالی پس از پایان دیدار با پیکان، کار دست ستاره مطرح و تأثیرگذار استقلال داد و حالا مهرداد محمدی با حکمی سنگین از سوی کمیته انضباطی مواجه شده که طی آن، او ضمن پرداخت 500 میلیون، با محرومیت 6 جلسه‌ای نیز روبه‌رو شده است.
پس از برگزاری دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر که با قهرمانی پرسپولیس همراه شد، بازیکنان استقلال بشدت نسبت به اتفاقات دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان معترض بودند که در این میان، محمدی مصاحبه تندی داشت. ستاره استقلال که به مانند سایر همبازیانش از قهرمانی پرسپولیس با یک گل آفساید خشمگین بود، جملاتی را خطاب به فدراسیون و مسئولان 
برگزار کننده مسابقات مطرح کرد و از نبود VAR در لیگ برتر ایران انتقاد کرد.محمدی که چند روز پیش و برای ارائه دفاعیات خود به کمیته انضباطی احضار شده بود، حالا با حکم محرومیت سنگینی روبه‌رو شده و طی آن، او نمی‌تواند در 6 مسابقه فصل آینده، استقلال را همراهی کند.
حکمی که البته ممکن است با اعتراض باشگاه استقلال، کاهش یابد. سؤال اینجاست که با چنین حکمی وضعیت محمدی در استقلال چطور خواهد شد. اگر او نتواند در شش بازی آبی پوشان را همراهی کند، عملاً نیمی از نیم فصل اول را از دست خواهد داد و این کار را برای آبی‌پوشان سخت خواهد کرد.
به نظر می‌رسد با این وضعیت ممکن است استقلالی‌ها فعلاً محمدی را از لیست‌شان خارج کنند. هرچند باید منتظر ماند و دید پایان حکم کمیته انضباطی که طی 7 روز آینده قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف است، چطور خواهد بود. شاید این بازیکن هرگز فکر نمی‌کرد مصاحبه احساسی‌اش اینقدر برای برای فصل آینده دردسرساز شود.

جستجو
آرشیو تاریخی