صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و هفتاد و چهار - ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و هفتاد و چهار - ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۸

خودت از همه بی‌کلاس‌تری

تنش‌های پیرامون کیلیان امباپه و پاری‌سن‌ژرمن همچنان ادامه دارد. رئال مادرید در حالی دوشنبه شب در بیانیه‌ای خبر از جذب این ستاره فرانسوی به‌صورت آزاد داد که امباپه صراحتاً به این موضوع اشاره کرد که باشگاه (ناصر الخلیفی) با خشم و عصبانیت او را تهدید کرده که دیگر به او اجازه بازی نخواهند داد و لوئیس انریکه بود که او را نجات داد.
در جواب این صحبت‌ها، یک منبع ناشناس از طرف باشگاه پاریسی، در گفت‌وگو با منابع فرانسوی گفت: «الخلیفی هرگز تصمیمی در مورد تیم به کادر فنی دیکته نکرده است. انریکه حتی خودش این را گفت و تأیید کرد اما علی‌رغم همه چیز، وقتی امباپه چیزی می‌گوید، همه رسانه‌ها آن را طوری چاپ می‌کنند که گویی حقیقت دارد. این رفتار او بی‌کلاسی محض است.»
با این حال، دنیل ریولو کارشناس فوتبال فرانسه، با انتقاد از صحبت‌های امباپه در این خصوص در اردوی تیم ملی فرانسه گفت: «ما انتظار این را داشتیم که موضوع تبدیل به تسویه‌حساب شود. اما آیا کمپ تیم ملی جای مناسبی برای حرف‌های امباپه بود؟ نمی‌دانم. این شاید تنها چیزی است که در این داستان من را آزار می‌دهد. البته قطعاً این را با اجازه دشان مطرح کرده و از مربی تیم ملی مجوز حرف زدن گرفته بود.»
ریولو ادامه داد: «امباپه بی‌کلاس است؟ باشد ولی دغدغه من هواداران پی‌اس‌جی هستند. به نظر شما آنها بین امباپه‌ای که کلاس ندارد و امباپه‌ای روی فرم مقابل دورتموند، چه چیزی را انتخاب می‌کردند؟ فکر می‌کنم همه می‌خواستند او مقابل دورتموند آماده باشد ولی باشگاه اجازه نداد او آماده باشد. مقصر همه اینها الخلیفی است. وقتی می‌گویی او کلاس ندارد، چه چیزی را تغییر می‌دهد؟ او امباپه را از نظر روحی آزار داد و ما در نیمه‌نهایی مقابل تیمی باختیم که می‌توانستیم شکستش دهیم. مطمئن باشید امباپه در رئال مادرید بازیکن باکلاسی خواهد شد. کلاس چیزی است که باید به دستش آورد. شما در محاصره افراد درجه یک، باکلاس می‌شوید ولی در حضور افرادی که کلاس ندارند، بی‌کلاس خواهید شد. من فکر نمی‌کنم الخلیفی فردی باکلاس باشد. او از نظر اخلاقی یک مرد کاملاً معمولی است. دلیلی وجود ندارد که امباپه در کنار چنین رئیس بی‌کلاسی، فردی باکلاس باشد.»
 
جستجو
آرشیو تاریخی