جلسه سرنوشت‌ساز مالکان جدید استقلال چه کسی مدیرعامل آبی‌ها می‌شود؟

برکناری علی خطیر از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال دو هفته بعد از انتقال مالکیت باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس رقم خورد و فرشید سمیعی که پیش‌تر در هیأت مدیره این باشگاه فعالیت می‌کرد، به عنوان سرپرست موقت منصوب گردید.
سمیعی از آن روز که حکم سرپرستی خود را از مالکان جدید دریافت کرده تا به امروز مشغول به فعالیت است، اما بعد از پایان فصل چند سناریو متفاوت ممکن است برای استقلال رخ دهد و این تیم تغییرات تازه‌ای را تجربه کند.
نزدیکان به مالکان جدید باشگاه استقلال معتقدند که در راستای تقویت تیم قرار است برخی نفرات جدید به هیأت مدیره اضافه شوند. در همین راستا نام تعدادی از پیشکسوتان قدیمی این باشگاه نیز به گوش می‌رسد. در عین حال ممکن است هلدینگ با فرشید سمیعی به عنوان تصمیم‌گیرنده این باشگاه در بخش مدیریتی ادامه دهد و احتمال هم دارد که فرد جدیدی در کنار او قرار بگیرد که همه این احتمالات در نشستی که قرار شده آخر هفته برگزار شود، روشن خواهد شد.
در واقع استقلال بعد از پایان لیگ برتر روز‌های حساس و سرنوشت‌سازی به لحاظ مدیریتی خواهد داشت و باید دید مالکان جدید این باشگاه چه سلسله تصمیماتی در راستای ایجاد تغییر و تحولات تازه در باشگاه استقلال خواهند گرفت.
آنچه برای هواداران استقلال اهمیت دارد، این است که هر فردی مدیرعامل می‌شود، دست کم برای یک فصل اختیار عمل داشته باشد.

جستجو
آرشیو تاریخی