نکونام به بازیکنان استقلال: سرتان را بالا بگیرید ، تا روز آخر بجنگید

حمیدرضا عرب
خبر‌نگار
جواد نکونام بعد از بازی با گل‌گهر سیرجان که منجربه برتری تیمش شد، حرف‌هایی به زبان آورد که نشان می‌داد از تلاش بازیکنانش در طول فصل جاری بشدت راضی است. نکونام که تا حد زیادی بابت قهرمان شدن تیمش امیدهای خود را از کف داده بر این باور است که بازیکنان باید تا روز آخر دست در دست هم بدهند و برای قهرمان شدن تلاش کنند، او یک روز بعد از برتری تلخ مقابل گل‌گهر سیرجان صحبت‌هایی با بازیکنان تیمش انجام داد تا به نوعی برای بازی هفته آخر نیز با روحیه باشند. نکونام در مدح بازیکنان خود این جملات را به زبان آورده است: «این فصل باهمه وجود جنگیدید و من از همه شما راضی هستم. دست تک‌تک شما درد نکند. من از تلاش همه شما راضی هستم و امیدوارم با همین سبک و سیاق هفته آخر را هم به پایان برسانید.»
نکونام سپس آن جمله همیشگی را که از ابتدای فصل بارها و بارها به زبان آورده، تکرار کرد: «از همه شما ممنونم و می‌خواهم با همه وجود تلاش کنید و بجنگید. باید تا روز آخر برای این هواداران تلاش کنیم. از همه شما می‌خواهم بابت زحمتی که در این فصل برای استقلال کشیدید، سرتان را بالا بگیرید.»
این صحبت‌های نکونام با بازیکنان استقلال تا حد زیادی روحیه‌بخش بود. استقلالی‌ها حالا باید امیدوار باشند تا شاید پرسپولیس در هفته آخر مقابل تیم مس نتیجه‌ای به دست آورد که به سود آنها تمام شود. اگر پرسپولیس مقابل رقیب خود امتیاز از دست بدهد، استقلال به سمت قهرمانی درفصل جاری پرتاب خواهد شد و شاید در هفته آخر لیگ برتر همان اتفاقی که در هفته بیست‌وهشتم رخ داد برای استقلال رخ دهد و بار دیگر جای دو تیم در صدر جدول عوض شود. استقلال درهفته بیست‌وهشتم به واسطه تساوی در قائمشهر و برد دقایق آخری تیم پرسپولیس از صدر جدول افتاد و امیدوار بود سرخ‌ها در قزوین امتیاز از دست بدهند اما در هرحال پرسپولیس بازی هفته ماقبل آخر خود را هم برد تا همچنان با یک امتیاز بیشتر در مقایسه با استقلال صدرنشین باشد.
به هرحال در فوتبال همه چیز امکان‌پذیر است و شاید ورق به سود استقلال برگردد.

جستجو
آرشیو تاریخی