پرسپولیس قدر این گرجی باتعصب را بداند

فداکاری گولسیانی برای حساس‌ترین بازی

غیبت گولسیانی در دیدار با استقلال خوزستان بسیار تأثیر‌گذار بود و پرسپولیس از نبودش ضرر بزرگی کرد. این تیم با دریافت سه گل از آبی‌پوشان خوزستان در نبود گئورگی، عنوان بهترین خط دفاعی لیگ را از دست داد.
با این حال اما مدافع گرجی بسیار مشتاق بود که در این دو هفته حساس پرسپولیس را همراهی کند و به همین دلیل با تمرینات خود توانست به ترکیب اصلی مقابل شمس آذر برسد. از طرفی او خیلی نمی‌تواند خودش را به خطر بیندازد از این جهت که برای اولین‌بار افتخار حضور در رقابت‌های یورو را پیدا کرده است.
این فداکاری گولسیانی، برای حضور در دیدار مقابل شمس‌آذر، نامش را در تاریخ پرسپولیس ماندگار کرد و او اکنون سومین خارجی باسابقه تاریخ پرسپولیس است.
ستاره پرسپولیس تا پیش از دیدار مقابل شمس آذر ۶۲ بازی برای این تیم انجام داده بود و حالا با حضور مقابل شمس آذر مشترکاً با منشا که در لیگ هفدهم به پرسپولیس پیوست، ۶۳ بازی با پیراهن سرخپوشان انجام داده و رتبه سوم باسابقه‌ترین خارجی ترکیب پرسپولیس را به خود اختصاص داده است.
گولسیانی اکنون بالاتر از خود نیلسون کوریا جونیور با ۷۳ بازی و بشار رسن با ۱۰۴ بازی را می‌بیند و در صورت تمدید احتمالی قرارداد، مدافع گرجستانی می‌تواند از رکورد این دو بازیکن هم عبور کند.
گئورگی در مصاف با شمس آذر نمایش درخشانی ارائه داد و یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود. او در قلب دفاع و در کمال خونسردی مقابل ارسال‌های متوالی بازیکنان حریف ایستادگی کرد و بارها ضربه اول را زد و دروازه تیمش را نجات داد.
او با وجود مصدومیت بهترین عملکرد ممکن را برای تیمش ارائه داد و گفت، خوب شد که برای این بازی مهم و حیاتی برگشت، وگرنه شاید در غیاب او هیچ بازیکنی نمی‌توانست چنین عملکردی ارائه دهد.
پرسپولیس باید قدر این مدافع توانمند و متعصب را بداند.
 
جستجو
آرشیو تاریخی