بازی با گل‌گهر بسیار دشوار است

حمیدرضا رجبی: تنها راه نجات فوتبال وی‌ای‌آر است

 جواد نکونام در نشست خبری قبل از بازی با گل‌گهر سیرجان شرکت نکرد. او که شب قبل از برگزاری نشست در کمپ استقلال با خبرنگاران صحبت کرده بود، رجبی را به نشست با خبرنگاران فرستاد. رجبی نیز در نشست این جملات را به زبان آورد: «درباره بازی با گل‌گهر باید بگویم که بازی سختی داریم چرا که این تیم ساختار دفاعی و نظم تیمی خوبی دارد و این کار را برای ما سخت می‌کند. بچه‌های ما شرایط خوبی دارند و ریکاوری و تمرینات مطلوبی داشتند و امیدوارم امتیاز کامل را بگیریم و فوتبال زیبایی ارائه بدهیم.»
مربی استقلال در ادامه صحبت‌های خود گفت: «نکته‌ای که باید بگویم این است که این فصل درباره ساختار دفاعی ما بحث زیادی شده و می‌گویند استقلال تیم دفاعی است؛ ما بهترین تیم از نظر دفاع تیمی هستیم اما در فاز تهاجمی هم جزو سه تیم برتر هستیم و این نشان می‌دهد که تیم ما تیم تهاجمی نیز هست. در سال‌های گذشته نیز تیم‌هایی که کمتر گل خورده داشتند شانس قهرمانی بیشتری داشتند و زمان برانکو و مجیدی این اتفاق رخ داد. من فکر می‌کنم ما در بخش هجومی به تغییرات و برنامه‌های دیگر هم نیاز داشته باشیم و بتوانیم در آینده کیفیت بهتری ارائه بدهیم.»
رجبی معتقد است که تنها راه نجات تیم داوری استفاده از وی‌ای‌آر است: «یکسری حواشی در روزهای اخیر به وجود آمد اما تنها راه نجات فوتبال ما VAR است تا بیاید و دیگر صحبتی نباشد. ما امیدمان به ساق بچه‌های خودمان است. تیم ما هفته‌ها صدر بود و بازیکنان لیاقت خود را نشان دادند و الان هم قهرمان هستند. ما در این دو هفته با تمام وجود می‌جنگیم و منتظر لغزش پرسپولیس هستیم و امیدواریم که بتوانیم هر ۶ امتیاز دو بازی را بگیریم.»
 
جستجو
آرشیو تاریخی