استقبال قهرمانان کشتی جهان و المپیک از مسابقات مجارستان

جنگ فرنگی در بوداپست


قهرمانان جهان و المپیک از مسابقات کشتی فرنگی رنکینگ‌دار مجارستان استقبال گرمی کرده‌اند.
 مسابقه‌ای که نیمه خرداد در بوداپست استارت می‌خورد. انتخابی دو وزن 60 و 67 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی هم در آنجا برگزار می‌شود. رو در رو شدن قهرمانان با رقبای اصلی بعضی اوزان، دو ماه مانده به المپیک بسیارعجیب است.

غیرالمپیکی‌های آسان
چهار وزن غیر المپیکی کمترین اهمیت را در این مسابقات دارند. در وزن 55 کیلوگرم عزیزلی آذربایجانی، تسورتسوما گرجستانی و دادمرز معروف‌ترین چهره‌ها هستند.
 چهار نفر در این وزن برای افزایش امتیاز تلاش می‌کنند. باشار ترک و ممداف آذربایجانی در وزن 63 کیلوگرم مهم‌ترین رقبای دلخانی هستند. 
دلخانی قهرمان جهان 2021 نروژ، می‌خواهد جایگاهش در ترکیب تیم ملی را تثبیت کند. سعادتی در 82 کیلوگرم غیرالمپیکی فقط یک رقیب دارد؛ گلا بولکاوادزه گرجستانی. 
دانیال سهرابی که سال گذشته در وزن 67 کیلوگرم کشتی گرفت، مشخص بود وزن زیادی برای قهرمانی جهان صربستان کم کرده هرچند کادرفنی تیم ملی زیر بار این حرف نرفت، اما حالا با حضور سهرابی در وزن 72 کیلوگرم، اشتباه کادر فنی را تأیید کرد.
 
سه وزن المپیکی بی‌خیال
در سه وزن 87، 97 و 125 کیلوگرم، کادرفنی برنامه چندانی برای المپیکی‌ها ندارد. مهمدی و میرزازاده که اصلاً به مجارستان نمی‌روند. 
فقط هادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم به مجارستان می‌رود، در حالی که هیچ‌کدام از حریفان اصلی‌اش نمی‌آیند؛ نه حریف کوبایی و نه حریف ارمنی. هیکی نابی، شریعتی و کایالپ در 125 کیلوگرم مسافر مجارستان هستند، فردین هدایتی هم می‌رود اما میهان لوپز همچنان غایب است. محمودی هم در 87 کیلوگرم، بابت پشتوانه‌سازی حضور دارد.
 

جستجو
آرشیو تاریخی