کلوپ، بالاخره صفحه‌اش را در اینستاگرام افتتاح کرد

آقای معمولی

یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول که قرار است از جمع سرخپوشان آنفیلد بزودی خداحافظی کند، صفحه‌ای در اینستاگرام افتتاح کرده است. او در یک ساعت اولیه، نزدیک به ۱۸ هزار دنبال‌کننده جذب کرد و شروعی خاص در این پلتفرم داشت. قطعاً با توجه به محبوبیت بالای کلوپ، این تعداد در ساعت‌های پیش‌رو بیشتر می‌شود. 
جالب است که او در قسمت بیو شخصی خودش که اغلب کاربران آن را به معرفی و توضیح دستاوردها و حرفه خود اختصاص می‌دهند، از جمله The Normal One (یک معمولی) استفاده کرده که لقب او در دوران حضورش در لیگ جزیره بوده است. 
او قبل‌تر در یکی از مصاحبه‌های اختصاصی خودش با باشگاه لیورپول اعلام کرده بود که در این برنامه صفحه‌ای کاملاً شخصی دارد و کسی از وجود آن خبر ندارد و صرفاً برای دیدن تاریخ تولد دوستانش به آن سر می‌زند اما حالا مشخص است که می‌خواهد در اوقات فراغتش پس از جدایی از لیورپول در این برنامه فعالیت بیشتری داشته باشد. 
کلوپ در فاصله بسیار کوتاهی و در حالی که تنها ۴۰ دقیقه از اولین ویدیویی که برای تأیید صفحه و خداحافظی از هواداران لیورپول منتشر کرده گذشت توانست ۱۵۰ هزار دنبال کننده جذب کند و تعداد این افراد به صورت لحظه به لحظه در حال افزایش است و تا دیروز عصر به 551 هزار دنبال کننده رسید. 
ویدیویی هم که در اولین پستش منتشر کرد، بازدید زیادی داشت که نشان از محبوبیت او در بین کاربران این شبکه اجتماعی می‌دهد. این در حالی است که کلوپ دسترسی کاربران برای نوشتن نظراتش روی این ویدیو را محدود کرده و بسته است. او امروز در دیدار تیمش مقابل ولورهمپتون پس از هشت سال همراهی لیورپولی‌ها قصد دارد از این تیم خداحافظی کند و برای مدتی به منظور استراحت کردن از حرفه سرمربیگری دور باشد.

جستجو
آرشیو تاریخی