نعیم‌آبادی: پرسپولیس در قائمشهر هواداران زیادی دارد

اوسمار برای گلسازها پاداش بیشتری تعیین کند

سعید نعیم‌آبادی مدافع راست اسبق پرسپولیس درباره بازی‌های حساس این هفته لیگ برتر می‌گوید: استقلال مقابل نساجی برای گرفتن سه امتیاز کار بسیار دشواری دارد. یکی از دلایل این مسأله به در خطر سقوط بودن نساجی برمی‌گردد و موضوع بعدی هواداران فوتبالی در قائمشهر هستند که بیشتر طرفدار نساجی‌اند اما تیم دوم همان تعداد هم اکثراً پرسپولیس است. پرسپولیس در قائمشهر هم هواداران زیادی دارد که آنها در حمایت از تیم محبوب‌شان در دیدار مقابل استقلال برای گرفتن امتیاز سنگ تمام می‌گذارند.
مدافع راست پرسپولیس در ادامه درباره حضور اوسمار و شرایط فنی که این مربی برزیلی در حساس‌ترین مقطع فصل برای تیمش ایجاد کرده می‌گوید: به نظرم پرسپولیس با اوسمار هماهنگی فنی بیشتری داشته و گردش توپ و سایر موارد فنی نسبت به قبل در تیم پرسپولیس به شکل بهتری انجام می‌شود.
نعیم‌آبادی در خصوص شرایط مدافعان کناری و نفوذهایی که گاهی برای پرسپولیس در بازی مقابل حریفانش مشکل‌ساز می‌شود، می‌گوید: باتوجه به سیستمی که پرسپولیس بازی می‌کند مدافعان کناری باید کمتر نفوذ کنند و بی‌محابا جلو نکشند. این یعنی که وقتی دفاع چپ حمله می‌کند مدافع راست باید بماند و هر دو جناح به یکباره در حمله حضور نداشته باشند چون اگر این‌گونه نباشد پرسپولیس در زمان ضدحمله‌های حریفان دچار مشکل شود. درست مثل بازی مقابل تیم هوادار که چندین فرصت گل نصیب این تیم شد که بیرانوند مانع به ثمر رسیدن گل این تیم شد وگرنه کار برای پرسپولیس سخت‌تر می‌شد.
بازیکن اسبق پرسپولیس از گذشت داشتن بازیکنان برای یکدیگر برای گلزنی و موفقیت حرف زده و در این رابطه می‌گوید: عدم گذشت در بازی پرسپولیس مقابل هوادار بین اورونوف و عیسی موجب شد که چند فرصت گل از دست برود که اگر این امر اتفاق نمی‌افتاد، پرسپولیس با چهار پنج گل در نیمه اول به رختکن می‌رفت به همین دلیل مربی پرسپولیس به جهت ارزش برد در سه بازی آخر باید برای بازیکنان پاس‌دهنده پاداش بیشتری بگذارد تا این بازیکنان تشویق به همکاری شوند و از تکروی و مطرح کردن اسم خودشان دوری کنند. نعیم‌آبادی درباره نقش غیبت سروش در خط میانی پرسپولیس می‌گوید: غیبت سروش احساس نشد، ضمن اینکه من معتقدم در هر بازی باید یک نیمه به خدابنده‌لو بازی داده شود چون قرار نیست بازیکنی که به آن سختی جذب شده بیرون گود باشد و در عین حال اسدبیگی هم هست که می‌توان از این بازیکن هم بهترین استفاده را برد. به نظر من اوسمار باید از دو هافبک جوانش خیلی بیشتر استفاده کند و قید استفاده از آنها را به راحتی نزند.
جستجو
آرشیو تاریخی