تمرین یک ساعته حسن یزدانی در اردوی تیم ملی

حضور نصف و نیمه آقای ستاره

محسن وظیفه / اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد در نور مازندران یک میهمان ویژه داشت. حسن یزدانی که نامش قبل از این هم بین اردونشینان قرار داشت اما در تمرینات حاضر نمی‌شد، عصر جمعه برای تمرین یک‌ساعته به اردوی تیم ملی رفت و بعد هم اردو را ترک کرد. اردوی تیم ملی کشتی آزاد با حضور 6 کشتی‌گیر که قرار است به المپیک بروند، در نور برپا شده بود. رحمان عموزاد، یونس امامی، حسن یزدانی، امیرعلی آذرپیرا، کامران قاسمپور و امیرحسین زارع اردونشینان در نور مازندران بودند. حسن یزدانی دارنده ۹ مدال جهان و المپیک، پس از ماه‌ها دوری از میادین به دلیل جراحی کتف، بعداز مدت‌ها غیبت، عصر جمعه سری به اردوی تیم ملی زد، یک ساعت تمرین کرد و رفت. البته یزدانی با هماهنگی سرمربی تیم ملی در پایان تمرین بار دیگر به شهر خود بازگشت تا ادامه تمریناتش را زیر نظر فیزیوتراپ و بدنساز خود دنبال کند و قرار نیست در اردوی تیم ملی حاضر شود.
این در حالی است که حسن یزدانی باید 15 خرداد در مسابقات دارای رنکینگ مجارستان روی تشک برود و ظاهراً او می‌خواهد با همین یک ساعت تمرین به مجارستان برود. تیم ملی تا آخر هفته به تهران برمی‌گردد و بعد اردویش را تا زمان اعزام به مجارستان در خانه کشتی برگزار می‌کند. هنوز مشخص نیست که حسن یزدانی در اردوی قبل از مجارستان حضور داشته باشد و شاید او با همین یک ساعت تمرینی که در نور انجام داد راهی بوداپست شود.
 این البته هنوز به طور قطعی مشخص نیست؛ چرا که کسی در جریان تصمیمات و برنامه‌های حسن یزدانی قرار ندارد اما حتی اگر از اول اردوی بعد هم در اردو حاضر شود، سفر به مجارستان با یک اردو بسیار سخت است.
 
جستجو
آرشیو تاریخی