پدر مویزه کین بازیکن یوونتوس:

پسرم به همه کمک می‌کند، جز من

مویزه کین مهاجم 24 ساله یوونتوس و تیم ملی ایتالیا، سال 2000 در شهر ورچلی ایتالیا، از پدر و مادری ساحل عاجی به نام‌های بیورو و ایزابل به دنیا آمد. هنگامی که پدر و مادرش در چهار سالگی او از هم جدا شدند، مویزه و دو برادرش به همراه مادرش به آستی نقل مکان کردند و بقیه سال‌های کودکی و نوجوانی را در آنجا گذراندند اما حالا که به یک فوتبالیست حرفه‌ای و پردرآمد تبدیل شده، پدرش را فراموش کرده و به او توجهی ندارد. موضوعی که ناراحتی پدرش را در پی داشته و درباره رفتار پسرش با خود گفته است: «من یک معلولم و خوشحال بودم که پسرم فوتبالیست شده است. در جوانی، با مویزه تمرین کردم تا یک روز شاید فوتبالیست شود که شد اما وقتی بزرگ شد کمتر به من اهمیت داد تا جایی که الان نمی‌دانم خانه‌اش کجاست!»
او ادامه داد: «وقتی به تمرینات یوونتوس می‌روم، اصلاً نگاهم نمی‌کند و برعکسِ بقیه بازیکنان یوونتوس از من استقبال نمی‌کند. یک بار مأموران امنیتی سعی کردند من را اخراج کنند چون باور نمی‌کردند من پدر مویزه هستم ولی پسرم سعی نکرد که مانع مأموران شود.»
پدر کین یادآور شد: «من بیش از ۶۰ سال سن دارم و غذا خوردن هم برایم خیلی سخت است. با این حال، او حتی یک بار هم از من نخواست که در ورزشگاه بازی‌اش را تماشا کنم. او من را کامل رها کرده و برایش مهم نیستم. نمی‌دانم چرا و تا کی می‌خواهد ادامه دهد. من چه کار کرده‌ام مویزه؟ من پدرت هستم. چیزی که بیشتر آزارم می‌دهد، این است که او به فکر همه هست و به همه کمک می‌کند جز من. او به مادرش یک ماشین لوکس داده اما من بدون حتی یک دوچرخه زندگی می‌کنم!
جستجو
آرشیو تاریخی