نوروزی: کاش جوان بودم و برای فولاد گل می‌زدم

عیسی از اول فصل بود پرسپولیس صدرنشین می‌شد

رضا نوروزی مهاجم اهوازی سابق پرسپولیس که هنوز رکورد گلزنی در لیگ برتر با 24 گل زده در اختیار اوست در خصوص شرایط بازی‌های این تیم و خط حمله تیم سرخپوش پایتخت صحبت می‌کند. او در بین حرف‌هایش از اینکه سه تیم خوزستانی کاندیدای سقوط به لیگ یک هستند افسوس می‌خورد و با حسرت می‌گوید کاش جوان بود و برای فولاد گل می‌زد.

ناصر قراگزلو
خبر‌نگار

بازی مقابل استقلال خوزستان را چگونه ارزیابی می‌کنی؟
به دلیل شرایط حساس و متفاوتی که دو تیم دارند بازی برای هر دو تیم حکم فینال دارد. یکی برای فرار از سقوط و دیگری برای جنگ قهرمانی به سه امتیاز نیاز مبرم دارند به همین دلیل دو تیم با همه توان‌شان می‌جنگند تا به خواسته شان برسند. از آنجا که بازی در ورزشگاه آزادی و در حضور هواداران پرسپولیس برگزار می‌شود شانس برد آنها خیلی بیشتر است. از طرفی استقلال کار خیلی سختی برای بردن نساجی در زمین این تیم و مقابل هوادارانش خواهد داشت. هر چند پرسپولیس باید کار خودش را انجام دهد و حواسش فقط به کسب سه امتیاز بازی‌اش باشد.
در خصوص بازیکنان خط حمله پرسپولیس چه نظری داری؟
عیسی بازیکن بسیار خوب و مهاجمی است که واقعاً در شرایطی که پرسپولیس با کمبود مهاجم مواجه بود به داد این تیم رسید و موفق شده تاکنون 6 گل به ثمر برساند. به نظرم اگر او نیم فصل اول هم در پرسپولیس بود قطعاً می‌توانست به تیمش کمک بیشتری کند و اصلاً شاید در یکی دو بازی که پرسپولیس مشکل گلزنی در نیم‌فصل اول داشت و نبود مهاجم خوب به چشم می‌آمد خیلی می‌توانست به تیم کمک کند و حالا هم با چند امتیاز بالاتر از تیم استقلال در صدر بود. البته به گذشته نباید فکر کرد و حالا پرسپولیس باید فقط به قهرمانی و برد در سه بازی پایانی‌اش فکر کند و منتظر تزلزل استقلال باشد تا باز هم قهرمانی در لیگ را تکرار کند.
 فکر می‌کنی چه زمانی رکورد گل زده‌ات در یک فصل شکسته می‌شود؟
رکورد برای شکسته شدن است اما فکر نمی‌کنم حالا حالاها با این وضعیتی که من می‌بینم رکورد 24 گل زده‌ام شکسته شود چون فکر کنم بیشترین گلی که در این چند ساله زده شده 16-15 گل بوده است. دوست دارم در مورد یک نکته دیگر هم حرف بزنم. ای کاش کمی جوانتر بودم و قادر به بازی کردن بودم تا به فولاد که با 24 گل رکورد آقای گلی با آن تیم را زده‌ام کمک کنم و در این شرایط سخت برای فولاد گلزنی کنم چون وقتی که فکر می‌کنم تیمی مانند فولاد با آن همه بازیکن خوب و قدمتی که داشته به این وضعیت افتاده واقعاً ناراحتم و خیلی اذیت می‌شوم.
در خصوص شرایط اوسمار چه نظری داری؟
به نظرم چون اوسمار از اول فصل سرمربی تیم نبوده باید به او به عنوان سرمربی بیشتر زمان داد چون حضور مربی دیگر برای فصل آینده نسبت به ادامه همکاری با اوسمار ریسک بالاتری دارد.
جستجو
آرشیو تاریخی