دو بازی پایانی پرسپولیس  دشوارتر است

بازی‌های سه هفته پایانی فصل شرایط بسیار خاصی دارد و کار برای تیم‌ها بسیار دشوارتر است. بازی اول پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان تیمی که در حال سقوط است، برگزار خواهد شد؛ تیمی که به مراتب ضعیف‌تر از پرسپولیس است اما این تیم‌ها نباید دست‌کم گرفته شوند چون چیزی برای از دست دادن ندارند و به نوعی ۱۰۰ خودشان را در بازی مقابل حریفانشان برای اینکه از مهلکه سقوط فرار کنند، می‌گذارند.
قرعه پرسپولیس سخت‌تر است چون بازی‌های دو هفته پایانی این تیم مقابل تیم‌های شمس‌آذر و مس رفسنجان خواهد بود؛ دوتیمی که سخت گل می‌خورند و از قدرت فنی و بدنی بالایی برخوردارند و موفق شدند حریفانشان را به چالش بکشند.
پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان باید در ۳۰ دقیقه اول موقعیت زیاد خلق کرده و در پرس از مرکز میدان خوب عمل کند. خوشبختانه پرسپولیس در این مسأله موفق نشان داده و بازیکنان توپ‌های دوم را خوب گرفته‌اند و از آنجا خوب بازیسازی می‌کنند که حتماً در این صورت در ورزشگاه آزادی شاهد بازی خوبی با حضور هواداران خواهیم بود و با چند گل اختلاف حریف را شکست خواهیم داد.
در بین حریفان پرسپولیس تیم شمس‌آذر نسبت به بقیه تیم‌ها از قدرت دوندگی و بدنی بالاتری برخوردار است چون این تیم بدنسازی بهتری داشته و به لحاظ آماری هم این مسأله را ثابت کرده است.
شرایط لیگ بیست و سوم و تکلیف تیم قهرمان شبیه اولین دوره لیگ برتر در سال ۸۰ شده است که تکلیف در هفته آخر مشخص شد. در آن سال پرسپولیس با پیروزی مقابل فجرسپاسی و باخت استقلال مقابل ملوان در انزلی قهرمان شد.
در هفته‌های پایانی بهتر است حواشی کنار گذاشته شده و به مسائلی مانند رنگ پیراهن و چنین مسائلی نپردازند؛ چه بسا وقتی کشورهای همسایه در تلاش برای گرفتن میزبانی جام جهانی هستند، ما نباید به دنبال مسائل خرافی و تغییر رنگ پیراهن‌مان باشیم.
 
جستجو
آرشیو تاریخی