مدیران و مربیان یک تیم لیگ برتری در تبریز

تراکتور خودش را شخم می‌زند

اکبر منتشلو
خبر‌نگار
این روزها، روزهای خوب تراکتور به شمار می‌رود و اگر تراکتور در نیم‌فصل اول و حتی اوایل نیم‌فصل دوم چنین شرایطی داشت، شاید الان یکی از مدعیان قهرمانی بود. تراکتور دو برد متوالی داشته و حالا در هفته بیست و هشتم رقابت‌ها به فکر برتری مقابل پیکان است و با شرایطی که دو تیم دارند، به نظر می‌رسد که برنده این بازی تراکتور باشد. 
تراکتور تبریز با وجود تغییرات روی نیمکت، حالا دو شانس روبه‌روی خود دارد، کسب سهیمه آسیا از طریق لیگ برتر و یا جام حذفی که موفقیت احتمالی این تیم در جام حذفی نه تنها این تیم را راهی آسیا خواهد کرد، بلکه یک قهرمانی دیگر نیز در کارنامه این تیم ثبت خواهد شد. همین وضعیت ممکن است باعث این اشتباه شود که شرایط برای این تیم ممکن است برای فصل آینده به همین منوال پیش برود و حتی حضور یحیی گل‌محمدی در تبریز هم تا حدودی منتفی شد تا بیشتر به ثبات تراکتور برای فصل آینده دامن بزند، اما انگار همه چیز برعکس است، انگار آرامش قبل از طوفان در تراکتور حاکم است و آن‌طور که شنیده می‌شود، در پایان فصل این‌بار تراکتور خودش را شخم خواهد زد. همان‌طور که در گذشته عنوان شد، بعداز کنار گذاشتن خمز، گمانه‌زنی‌های زیادی برای نیمکت تراکتور به وجود آمد، از گل‌محمدی گرفته تا برخی مربیان نامدار، گزینه‌های تراکتور برای نیمکت این تیم بودند، اما مسئولان تراکتور ترجیح دادند، با مربیانی مثل مطهری و نصرتی بیست و سومین دوره لیگ برتر را به پایان ببرند و حالا حرف از نسخه جدیدی برای تراکتور وجود دارد.
 آن‌طور که شنیده می‌شود، نه تنها در پایان فصل نیمکت تراکتور کلاً دگرگون خواهد شد، بلکه حتی مدیران این تیم هم جای خودشان را به افراد دیگری خواهند داد. 
شنیده می‌شود، که مجموعه کادرفنی و مدیریتی یک تیم لیگ برتری راهی تبریز خواهند شد، تا این‌بار زیر نظر زنوزی و با بهره‌گیری از پتانسیل و امکانات این تیم، تراکتور را در لیگ برتر هدایت کنند. با وجود اینکه هنوز به طور رسمی چیزی اعلام نشده، اما به نظر می‌رسد این اتفاق برای تبریزی‌ها رخ خواهد داد.

جستجو
آرشیو تاریخی