هاکی داخل سالن آسیا از امروز استارت می‌زند

کنت‌ول: مانند مردان تیم یک آسیا می‌شویم

رقابت‌های هاکی داخل سالن زنان آسیا از امروز در تایلند آغاز می‌شود و تیم ملی ایران در این دوره با تیم‌های قزاقستان، مالزی، نپال و عمان همگروه است. در گروه دوم تیم‌های تایلند، اندونزی، سنگاپور، کامبوج و ویتنام حضور دارند.
جون کنت‌ول مربی چینی-امریکایی هاکی بانوان ایران در ارزیابی از آخرین وضعیت تیم اعزامی به مسابقات گفت: «تیم ملی در این دوره از رقابت‌ها با تیم‌های قدری همگروه است. تیم بانوان از نظر فنی و بویژه تکنیکی، تاکتیکی و روانی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و آماده شرکت در این مسابقات است.»
او امیدوار است تیمش در این دوره روی سکو رفته و جواز جام جهانی را بگیرد: «بابت سکو باید بگویم با تمرینات خوبی که بانوان هاکی ایران در چند ماه اخیر داشتند، امید زیادی به آنها دارم تا با رفتن روی سکو تاریخ‌سازی کنند. البته در این‌ مسابقات تنها تیم قهرمان‌ مجوز حضور در جام جهانی را می‌گیرد.»
مربی خارجی، تیم ملی هاکی تایلند را یکی از اصلی‌ترین حریفان ایران دانست: «تایلند قهرمان دوره قبل، اندونزی، قزاقستان و مالزی رقبای قدری هستند ولی تایلندی‌های میزبان رقیب اصلی ما هستند و امیدوارم در این دوره از رقابت‌ها، بانوان ایران به مدال دست پیدا کنند.»
جون کنت‌ول به جایگاه ایران در آسیا اشاره کرد: «تیم هاکی سالنی بانوان قبلاً هیچ جایگاهی در آسیا نداشته اما حالا این اطمینان را می‌دهم که سطح هاکی ایران در این دوره از رقابت‌ها ارتقا پیدا خواهد کرد و از آن به عنوان یک تیم قدرتمند در آسیا نام برده می‌شود و مثل تیم مردان در هاکی سالنی تیم اول رنکینگ شود.»
 
جستجو
آرشیو تاریخی