چرا پرسپولیس 2 روز زودتر بازی کند؟

محمد منصوری هافبک تهاجمی سابق پرسپولیس در رابطه با بازی پرسپولیس مقابل هوادار و شرایط خط میانی سرخپوشان در غیاب سروش توضیحاتی فنی ارائه داد و در رابطه با حریف پرسپولیس افزود: به نظرم از زمانی که مسعود شجاعی سرمربی تیم هوادار شده به‌خاطر اختلاف سنی کم با بازیکنان تیمش و رابطه خوبش با آنها، بازیکنان هوادار به لحاظ روحی-روانی شرایط بهتری نسبت به قبل پیدا کرده‌اند.
 نمونه بازیکنان متحول شده تیم هوادار داریوش شجاعیان است که نسبت به قبل شرایط بهتری پیدا کرده، چند گل زده و عملکردی عالی داشته است.
 با وجود این شرایط پرسپولیس به گونه‌ای است که به هر شکل ممکن باید سه امتیاز را بگیرد و به نوعی محکوم به برد است. بازیکن اسبق پرسپولیس در ادامه افزود: برنامه همزمانی بازی‌ها در چند هفته آخر اصلاً خوب رعایت نشده و واقعاً نمی‌دانم چرا پرسپولیس باید دو روز زودتر مقابل حریفش بازی کند اما با وجود این برد پرسپولیس مقابل هوادار حتماً استقلال را برای بازی مقابل فولاد با استرس بیشتری برای برد و کسب سه امتیاز مواجه خواهد ساخت که این امر می‌تواند به سود پرسپولیس باشد.
منصوری تأکید کرد: در شرایطی که سروش یک کارت داشت باید احتیاط بیشتری می‌کرد و شاید بهتر بود او تعویض می‌شد اما به هر حال اورونوف شاهکار کرد و به تیمش خیلی کمک کرد تا پرسپولیس در شرایطی که یک نیمه ده نفره بود با دبلش تیم پرسپولیس را به موفقیت برساند.
بازیکن اسبق پرسپولیس در رابطه با غیبت سروش برای بازیکن جایگزین او توضیح داد: به نظرم می‌توان عالیشاه یا اورونوف را در غیاب سروش به پست هافبک میانی آورد تا از این بازیکنان تکنیکی و پا به توپ بهترین بهره را گرفت ضمن اینکه بازیکنی مانند ترابی هم به دلیل خصوصیات فنی که دارد قادر است در نقش سازندگی و تغذیه مهاجمان تیم به بهترین شکل ممکن ایفای نقش داشته باشد.
جستجو
آرشیو تاریخی