نقل قول

ستاره سابق فرانسه به تمجید از مدیریت سفیدپوشان پرداخت؛
رئال مادرید در بهترین لحظه از شر کریستیانو رونالدو خلاص شد!
رئال مادرید فصل موفقی را با سرمربیگری کارلو آنچلوتی سپری می‌کند و با هفت امتیاز اختلاف در صدر لالیگا قرار دارد. جود بلینگام، ملی‌پوش انگلیسی، اولین فصل فوق‌العاده‌ای را در رئال‌مادرید پشت سر می‌گذارد و انتظار می‌رود کیلیان امباپه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به او ملحق شود. قرارداد برنده جام‌جهانی با پاری‌سن‌ژرمن در پایان این فصل تمام خواهد شد و طبق گزارش‌ها به صورت رایگان به رئال مادرید خواهد پیوست. تیری آنری در اوایل این هفته به رقبای رئال مادرید هشدار داد که تیم آنچلوتی پس از در اختیار داشتن امباپه می‌تواند برای شش یا هفت سال سلطه‌گری کند. آنری در گفت‌وگو با سی‌بی‌اس اسپورت گفت: «اگر درست به موضوع نگاه کنید، با پیوستن امباپه به رئال مادرید این تیم می‌تواند شش یا هفت سال در اروپا و لالیگا مسلط شود، زیرا این تیم جوان خواهد بود؛ امباپه، وینیسیوس، رودریگو، والورده، شوآمنی...» آنری همچنین اذعان داشت که رئال مادرید می‌داند چه زمانی باید از شر بازیکنانش خلاص شود و این واقعاً قابل تحسین است. اسطوره آرسنال و بارسلونا برای اثبات حرفش نام کریستیانو رونالدو و دو بازیکن فعلی منچستریونایتد را به زبان آورد. آنری مدعی شد: «کاری که آنها خیلی خوب انجام می‌دهند، این است که می‌دانند چه زمانی باید از شر بازیکنان خلاص شوند. منظورم بازیکنانی نیست که کنار گذاشتن‌شان منطقی باشد. منظورم این است که وقتش برای کریستیانو رونالدو فرا رسیده بود. وقت کاسمیرو رسیده بود، وقت مسوت اوزیل و وقت واران.» او افزود: «رئال مادرید با این کار اعتبار زیادی به دست آورده، اینکه با گارد قدیمی تیم می‌سازد و مطمئن می‌شود که همه چیز می‌تواند به تازه‌واردها و جوان‌ترها منتقل شود.»

 
خاویر تباس: امباپه 99 درصد به رئال‌مادرید می‌رود
کیلیان امباپه از هر زمان دیگری به رئال مادرید نزدیک‌تر است. ستاره فرانسوی همه پیشنهادات پاری سن ژرمن برای تمدید قرارداد را رد کرد و حالا خودش می‌تواند تیم فصل آینده‌اش را انتخاب کند. خاویر تباس، رئیس لالیگا در مصاحبه جدیدش دوباره تأکید کرد که رئال مادرید قرار است این بازیکن را به خدمت بگیرد. او در مورد این انتقال گفت: «من تقریباً مطمئنم که این انتقال انجام خواهد شد. فقط کافی است ببینید که اخبار از ماه ژانویه به چه سمتی رفته‌اند. خروج او از پاری‌سن‌ژرمن تقریباً قطعی است و فقط چند تیم در اروپا هستند که می‌توانند او را به خدمت بگیرند.»
تباس ادامه داد: «باشگاه بعدی او؟ چیز زیادی از لیگ برتر انگلیس نمی‌شنویم و همه چیز نشان می‌دهد که او به یک تیم اسپانیایی می‌رود. میان اسپانیایی‌ها هم فقط رئال مادرید این ظرفیت را دارد. من تقریباً می‌خواهم بگویم که این انتقال قطعی است. الان بیش از 99درصد احتمال می‌دهم که او فصل آینده برای رئال مادرید بازی کند.»

جستجو
آرشیو تاریخی