صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • فوتبال جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و سی و نه - ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و سی و نه - ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۴

مصاحبه

 

فلاح: همیشه مقابل سپاهان انگیزه مضاعفی دارم
محمدحسین فلاح هافبک تیم پیکان درباره پیروزی تیمش مقابل سپاهان می‌گوید: «بازی بسیار سختی بود. هر تیمی نمی‌تواند در نقش‌جهان سپاهان را شکست دهد، اما تیم ما موفق به انجام این کار شد.
 ما از زمانی که عنایتی هدایت پیکان را برعهده گرفته است، در چند بازی واقعاً بدشانسی داشتیم و باید خیلی زودتر از اینها به برد می‌رسیدیم.
 قبل از بازی نیز هم‌قسم شدیم تا یک اتفاق بزرگ را مقابل سپاهان رقم بزنیم که خوشبختانه برد مهمی را به دست آوردیم. دو فصل پیش به سپاهان گل زدم و پارسال هم پاس گل دادم. در بازی روز جمعه نیز دو گل زدم و خیلی خوشحالم که به تیمم کمک کردم.
 این درخشش از دو سال پیش شروع شد و از آن زمان به بعد مقابل سپاهان انگیزه و انرژی مضاعفی دارم. امیدوارم بتوانم در بازی‌های بعد هم برای پیکان بدرخشم.»
 به نظر می‌رسد او در پایان فصل از این تیم جدا شود: «قرارداد من با پیکان در پایان این فصل به اتمام خواهد رسید و هرچه قسمت باشد همان خواهد شد. من در پیکان احساس آرامش دارم و خوشحالم که اینجا فوتبال بازی می‌کنم. پیکان بازیکنان زیادی به فوتبال ایران معرفی کرده است و امیدوارم این روند تداوم داشته باشد.»
 

طالبی: سپاهان دچار خودکشی جذب نام‌ها شد
فرشید طالبی پیشکسوت تیم سپاهان در مورد شرایط بد این تیم و 5 باخت متوالی در لیگ برتر می‌گوید: «وقتی سپاهان در دقیقه 4 در ورزشگاه خانگی گلزنی می‌کند با حضور هوادارانش باید به طور طبیعی به دنبال زدن گل‌های بیشتر برود اما در کمال تعجب در مسابقه با پیکان دیدیم که وضعیت تیم بعد از گلزنی بهم ریخت. اتفاقاتی درون تیم سپاهان رخ می‌دهد که مجهول و مبهم است. سپاهان در حال حاضر هم در گلزنی و هم در گل خوردن بدون تمرکز است که باعث شده یک فاجعه برای سپاهان رخ بدهد. عدم تمرکز باعث مشکلات روحی و روانی در تیم شده به طوری که در هر بازی یک بازیکن از تیم اخراج می‌شود.»
 او مشکل سپاهان را از زاویه دیگری می‌بیند: «سپاهان چند سال است که اسیر نام‌ها درون زمین شده است در حالی که این نام‌ها متأسفانه به اندازه اسم‌شان برای تیم کارایی نداشته‌اند. از نظر اسمی سپاهان بهترین تیم ایران است اما در نتیجه‌گیری طی چند سال اخیر نتوانسته‌اند قهرمان شوند. همین مسأله در نهایت دودش به چشم هواداران می‌رود زیرا بازیکن که در نهایت دستمزش را می‌گیرد اما این هواداران هستند که از این شرایط ناراحت می‌شوند.
 سپاهان در این سال‌ها دچار خودکشی جذب نام‌ها در ابتدای فصل می‌شود. نام‌هایی که به مرور نشان می‌دهند کارایی لازم را برای تیم ندارند.»
 

جستجو
آرشیو تاریخی