صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • فوتبال جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و سی و نه - ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و سی و نه - ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

اتفاق ویژه

خبری که از دل سکوت بیرون آمد
شاید گولسیانی به دربی برسد!
خبرگزاری مهر خبر داد گئورگی گولسیانی که از روز شنبه در تمرینات پرسپولیس حاضر شده دیروز تست پزشکی داد و مشخص شد مشکلی برای حضور در تمرین گروهی از روز سه‌شنبه هفته جاری ندارد تا قبل از دربی پایتخت بتواند یک جلسه با هم‌تیمی‌هایش تمرین کند. بنابراین اوسمار ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس در صورت آمادگی کامل این بازیکن می‌تواند از گولسیانی در قلب دفاع استفاده کند در غیر این صورت زوج فرشاد فرجی و علی نعمتی برای نخستین بار در دربی مقابل استقلال در قلب دفاع بازی خواهند کرد و عبدالکریم حسن همچنان به عنوان مدافع چپ بازی می‌کند.
در باشگاه پرسپولیس هیچ‌کس از جمله افراد کادر پزشکی این تیم هیچ خبر موثقی درباره شرایط گولسیانی نمی‌دهند و سکوت عجیبی در این خصوص پیشه کرده‌اند که همین مسأله احتمال بازی کردن گولسیانی در دربی را بیشتر از غیبتش می‌کند. گفتنی است اگر گولسیانی برای دربی آماده شود باز هم بحث مدافع کناری او با توجه به اشتباهی که فرجی در بازی با فولاد انجام داد می‌تواند محل ابهام باشد و شاید علی نعمتی بعد از ماه‌ها در پست اصلی خودش کنار این گرجستانی به میدان برود.


تمرین یکساعته بعد از جلسه فنی
سرخپوشان پایتخت تمرین دیروز را پس از جلسه فنی به مدت ۶۰ دقیقه برگزار کردند.
پیش از شروع تمرین، جلسه فنی آغاز شد و نکات لازم از طریق تصاویر ویدیویی از سوی کادر فنی به بازیکنان منتقل شد. پس از آن بازیکنان وارد زمین چمن شدند و با استفاده از تجهیزات بدنسازی، تمرین را آغاز کردند. سپس کار با توپ در قالب چند گروه انجام و در ادامه مرور کارهای تاکتیکی دفاعی و حمله در دستور کار قرار گرفت.
گئورگی گولسیانی زیر نظر کادر پزشکی برنامه‌های اختصاصی خود را انجام داد و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.
 

اورونوف و عبدالکریم در اولین تجربه دربی
با در نظر گرفتن نمایش درخشان اوستون اورونوف و عبدالکریم حسن در ترکیب پرسپولیس، به نظر می‌رسد این دو بازیکن در مصاف مهم و حساس مقابل استقلال هم در ترکیب اصلی سرخ‌ها قرار بگیرند. اگر این اتفاق بیفتد این دو خارجی به احتمال زیاد تنها نفرات ترکیب اصلی تیم اوسمار خواهند بود که برای اولین بار شهرآورد سنتی پایتخت را تجربه می‌کنند. البته عبدالکریم حسن قبلاً با لباس السد قطر مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی بازی کرده اما تجربه دربی برای او تازه خواهد بود. در تاریخ دربی‌ها عیسی ترائوره و ایمون زاید و بشار رسن برای پرسپولیس شش گل زده‌اند و یک گل هم به شکل اتفاقی به نام جری بنگستون هندوراسی ثبت شده که باید دید حسن و اورونوف هم می‌توانند به این فهرست اضافه شوند یا نه.

جستجو
آرشیو تاریخی