صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • فوتبال جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و سی و هفت - ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و سی و هفت - ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۷

خبر

شاهکار ملی‌پوشان جوان واترپلو با شکست چین
 تیم جوانان واترپلو با شاهکار خود راهی فینال مسابقات قهرمانی آسیا فیلیپین شد. ملی پوشان جوان واترپلو که در مرحله گروهی با تیم‌های قزاقستان، سریلانکا، مالزی و سنگاپور همگروه بودند، بالاتر از قزاق‌ها به عنوان تیم اول گروه B راهی نیمه نهایی شدند. شاگردان پیروزخواه در این مرحله با شکست چین کاری کردند کارستان و به فینال این دوره از مسابقات راه یافتند. با قطعی شدن مدال واترپلو جوانان ایران در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا، فیلیپین ۲۰۲۴، حضور در مسابقات جهانی واترپلو جوانان نیز که قرار است سال آینده در آرژانتین برگزار شود، قطعی شد.
 

قهرمانی دانشگاه آزاد در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر
تیم دانشگاه آزاد به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر رسید.   تیم دانشگاه آزاد اسلامی مقابل تیم‌های شهروند آمل، حفاری خوزستان و آسایشگاه فیاض‌بخش خراسان رضوی پیروز شد و مقتدرانه به مقام قهرمانی رسید. همچنین تیم‌های شهروند آمل و آسایشگاه فیاض‌بخش خراسان رضوی نیز به ترتیب دوم و سوم شدند. مسابقات این فصل با حضور 7 تیم در 2 گروه و در شهرهای مختلف پیگیری شد که هدایت تیم بسکتبال با ویلچر دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه در فصل جاری به عهده «کمال عشق» بود. این تیم، سال گذشته با قهرمانی در لیگ ملی بسکتبال با ویلچر به لیگ برتر صعود کرده بود.

طلایی شدن آزادکار کردستانی در تورنمنت بلغارستان
در روز نخست رقابت‌های کشتی آزاد تورنمنت بلغارستان، محمدمبین عظیمی، کشتی‌گیر کردستانی در وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد صاحب مدال طلا شد.
رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف بلغارستان از دیروز در شهر صوفیه بلغارستان آغاز شد. در اولین روز این رقابت‌ها در وزن ۹۲ کیلوگرم، «محمدمبین عظیمی» کشتی‌گیر خوش‌آتیه و صاحب عنوان کردستانی توانست با اقتدار و با نتیجه ۱۱ بر صفر رجب حاج‌داری از مقدونیه را شکست دهد و صاحب مدال طلا شود. محمدعلی ‌گرایی و محمد ناقوسی، دیگر کشتی‌گیران کشورمان نیز در رشته کشتی فرنگی راهی دیدار فینال شدند. تیم منتخب کشتی کشورمان با سه کشتی‌گیر و با مربیگری اکبر بهتری در این رقابت‌ها شرکت کرده است.
 
ادامه آماده‌سازی هاکی چمن برای سهمیه جام جهانی
سومین اردوی تیم امید هاکی چمنی کشور برای حضور در مسابقات انتخابی جهانی به میزبانی جهرم در حال برگزاری است. سومین اردوی تیم ملی امید هاکی چمنی کشورمان در استان فارس شهرستان جهرم مرکز کمپ تیم‌های ملی هاکی جنوب کشور برگزار می‌شود. در این اردو که از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۴ اسفند ماه برگزار خواهد شد، بازیکنان زیر نظر سرمربی‌ خود مسعود بهلولی برای مسابقات آسیایی هاکی چمنی انتخابی جام جهانی تمرین می‌کنند.

 

 

جستجو
آرشیو تاریخی