لیگ برتر انگلیس

برترین‌های ماه مشخص شدند

راسموس هویلوند بهترین بازیکن
راسموس هویلوند، مهاجم منچستریونایتد برای اولین بار موفق به دریافت جایزه بهترین بازیکن ماه این لیگ شد. با اعلام وبسایت لیگ برتر انگلیس، راسموس هویلوند بالاتر از بازیکنانی چون فیل فودن، بوکایو ساکا و... به عنوان بهترین بازیکن ماه فوریه 2024 این لیگ برگزیده شد. راسموس هویلوند در 4 بازی لیگ برتری در ماه فوریه، 5 گل و یک پاس گل برای منچستریونایتد ثبت کرده بود و نقش پررنگی در پیروزی‌های تیمش داشت.

میکل آرتتا بهترین سرمربی
میکل آرتتا به عنوان بهترین سرمربی ماه فوریه 2024 لیگ برتر انگلیس انتخاب شد و برای هفتمین بار این جایزه را کسب کرد. آرسنال تحت هدایت آرتتا تنها تیم لیگ برتر در ماه فوریه بود که توانست با کسب پیروزی در تمامی بازی‌های خود، به رکورد صد در صد برد دست پیدا کند. این تیم موفق شد تیم‌های صدرنشین لیورپول، وستهم، برنلی و نیوکاسل را شکست دهد. توپچی‌ها همچنین با به ثمر رساندن 18 گل، که 6 گل بیشتر از هر تیم دیگری است، بهترین خط حمله را داشتند و با دریافت تنها دو گل، بهترین خط دفاعی ماه را به خود اختصاص دادند. این بدان معناست که تنها هفت سرمربی در تاریخ لیگ برتر موفق به کسب جوایز بیشتری از آرتتا در جایزه سرمربی ماه شده‌اند. او با این برد، حالا اندازه رافا بنیتس جایزه دارد.
آرتتا در لیست سه نفره‌ای که پپ گواردیولا و اریک تن‌هاخ نیز در آن حضور داشتند، در صدر قرار گرفت. او جایزه ماه فوریه را پس از ترکیب آرای عموم با آرای گروهی از کارشناسان به دست آورد.

 برندگان جایزه سرمربی ماه در فصل 24/2024
  آگوست: آنژ پوستکوگلو (تاتنهام)
 سپتامبر: آنژ پوستکوگلو (تاتنهام)
 اکتبر: آنژ پوستکوگلو (تاتنهام)
 نوامبر: اریک تن‌هاخ (منچستریونایتد)
 دسامبر: اونای امری (استون‌ویلا)
 ژانویه: یورگن کلوپ (لیورپول)
 فوریه: میکل آرتتا (آرسنال)

جستجو
آرشیو تاریخی