صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • فوتبال جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و سی و هفت - ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و سی و هفت - ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر

خصوصی‌سازی دو عضو هیأت مدیره را وتو کرد
سازمان خصوصی‌سازی کشور در آخرین جلسه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس اجازه حضور ابراهیم شکوری و حسن طباطبایی را نداد. دو عضو جدید هیأت مدیره باشگاه که از سوی محمد شروین اسبقیان معاون وزیر ورزش معرفی شده بودند، هنوز موافقت سازمان خصوصی‌سازی را برای حضور در جلسات هیأت مدیره پیدا نکردند. طبق خصوصی‌سازی صورت گرفته برای باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال تهران باید هرگونه تغییر در هیأت مدیره با مصوبه مجمع هر یک از این باشگاه‌ها رقم بخورد و در صورت لزوم نیز پیشنهاد وزارت ورزش برای جابه‌جایی هر یک از اعضای هیأت مدیره با موافقت قطعی سازمان خصوصی‌سازی صورت پذیرد. نماینده سازمان خصوصی‌سازی تا کنون با درخواست تغییر در هیأت مدیره باشگاه به دلیل احتمال جابه‌جایی مالکیت این باشگاه موافقت نکرده است .در صورتی که طبق گفته رضا درویش وزارت کار به عنوان مالک باشگاه پرسپولیس شناخته شود دیگر هیچ‌یک از انتخاب‌های وزارت ورزش مورد وثوق نیست و باید تصمیمات جدید در این باره گرفته شود.


احتیاج به سه داور در پرونده لوکادیا
باشگاه پرپسولیس اعلام کرد در ادامه پیگیری‌های مربوط به پرونده یورگن لوکادیا در پی ارجاع پرونده به CAS از سوی بازیکن پیشین تیم و در پاسخ به نامه‌ای که از دادگاه داوری دریافت شد، روز سه‌شنبه نامه‌ای ارسال گردید. در این نامه، دو نکته مورد تأکید باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است .نکته نخست اینکه باشگاه پرسپولیس خواهان استفاده از سه داور در بررسی پرونده شد. همچنین با توجه به اینکه بازیکن خواهان بررسی حکم فیفا شده است و باشگاه پرسپولیس خود را بنا بر اسناد و مدارک غیر قابل کتمان و حکم اخذ شده از فیفا، صاحب حق می‌داند، اعلام گردید؛ پرسپولیس هزینه‌های داوری را تقبل نمی‌کند. باشگاه پرسپولیس همانطور که پیش از این مورد تأکید قرار گرفت، این پرونده را تا احقاق حقوق باشگاه دنبال خواهد کرد.


سکوت مرموز پرسپولیسی‌ها درباره گولسیانی
در مورد عدم حضور مدافع گرجی پرسپولیس در دربی تردید‌هایی وجود دارد. به این خاطر که گولسیانی برای زدن آمپول مخصوص به زانویش راهی گرجستان شده است و با تزریق این آمپول بار دیگر شرایط بازی در ترکیب تیم پرسپولیس را به دست خواهد آورد و به نظر به دربی می‌رسد .گولسیانی در گذشته از هر دو پا دچار پارگی رباط شده است و هر از گاهی به زانویش یک آمپول مخصوص تزریق می‌کند تا شرایط بازی به دست بیاورد. برخی شایعات حکایت از این دارد که این بازیکن به بازی دربی می‌رسد و در تلاش است با بهبود شرایط خود پرسپولیس را در حساس‌ترین بازی دور برگشت تنها نگذارد. اوسمار در نشست خبری قبل از بازی با فولاد در این باره حرفی نزد و گفت هنوز چیزی مشخص نیست.عجیب اینکه در باشگاه پرسپولیس هم در این مورد سکوت مرموزی وجود دارد و مشخص نیست گولسیانی دقیقاً برای چه کاری به گرجستان رفته اما واقعیت اینکه غیبت او در دربی هنوز قطعی نیست.

جستجو
آرشیو تاریخی