خبر

 

قزاقستان هم چاره‌ای جز تسلیم نداشت
سنگاپور؛ آخرین حریف دور مقدماتی
تیم واترپلوی جوانان ایران بعد از شکست قزاقستان، بامداد امروز به مصاف سنگاپور می‌رود. تیم جوانان ایران در دور مقدماتی رقابت‌های رده سنی آسیا به میزبانی شهر کلارک فیلیپین بعد از شکست سریلانکا و مالزی، دیروز مقابل قزاقستان قرار گرفت که بعد از تساوی 9-9 در وقت قانونی، کار به ضربات پنالتی کشید که ایران با  نتیجه 3 - یک و مجموع 12 - 10 قزاقستان را به زانو درآورد.
تیم واترپلوی جوانان ایران در گروه B این دوره مسابقات با تیم‌های قزاقستان، سریلانکا، مالزی و سنگاپور همگروه است و ساعت 04:30 بامداد امروز به مصاف تیم سنگاپور می‌رود.یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی رده‌های سنی آسیا 7 تا 19 اسفند در شهر کلارک فیلیپین برگزار می‌شود.

گروه‌بندی دور مقدماتی واترپلو:
گروه :A ازبکستان – چین – تایلند – ژاپن – عربستان صعودی
گروه B‌: ایران – مالزی – قزاقستان – سریلانکا – سنگاپور


رونمایی از ترکیب تیم‌های تنیس ایران و استونی
ترکیب تیم‌های ملی تنیس ایران و استونی در مرحله پلی‌آف سید ۲ دیویس کاپ اعلام شد.
تیم‌های ملی تنیس ایران و استونی در مرحله پلی‌آف سید 2 جهانی 25 و 26 اسفند ماه در سریلانکا به مصاف هم می‌روند که ترکیب دو تیم برای این دیدار اعلام شد.
حمیدرضا نداف، سینا مقیمی، علی یزدانی، سامیار الیاسی و امیرحسین بادی برای ایران بازی می‌کنند. محمدرضا توکلی به عنوان سرمربی، ‌الدین ست کیچ و مهدی بهزادپور به عنوان مربی، فرید یزدان‌یار بدنساز و دکتر مهرشاد پورسعید (پزشک) همراه تیم هستند. فرشاد صفتی که برای برگزاری هرچه بهتر این بازی راهی سریلانکا شده، سرپرست تیم ایران است.
محرم خدایی مربی و آنالیزور، اما در سفر به سریلانکا همراه تیم نیست.
در تیم استونی نیز اولیور اوجاکا، کریستین تام، کنت رایسما و سیم تروست با هدایت ولادمیر ایوانوف حضور دارند.
این بازی با سرداوری هانی الخفیف مصری و‌ داوری رابرت بالمفورث انگلیسی و سوپریث کاداویگر هندی برگزار می‌شود.


شروع رقابت ژیمناست‌ها در
جام جهانی باکو
رقابت ملی‌پوشان ژیمناستیک هنری ایران برای سهمیه المپیک در جام‌جهانی باکو امروز شروع می‌شود. تیم چهار نفره ایران با ترکیب مهدی الفتی، سیاوش سیاهی، سیدسامان صادقی و حسین نوری در جام جهانی باکو، یکی از مراحل انتخابی المپیک حضور دارد. طبق برنامه حسین نوری امروز در دور مقدماتی خرک حلقه، صادقی و سیاهی در مقدماتی دارحلقه مسابقه می‌دهند. مهدی الفتی نایب قهرمان بازی‌های آسیایی هم که شانس سهمیه المپیک را دارد فردا در مقدماتی پرش خرک رقابت می‌کند. رضا خیرخواه سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری ایران در باکو است.

جستجو
آرشیو تاریخی