خبر

تسلیت وزیر ورزش برای درگذشت دختر جوان دوچرخه‌سوار
کیومرث هاشمی، وزیر ورزش در پیامی درگذشت «آریانا ولی‌نژاد»، دوچرخه‌سوار ملی‌پوش جوان ایران در سانحه‌ سوختگی را تسلیت گفت.
در پیام تسلیت وزیر ورزش و جوانان آمده:
«انا لله و انا الیه راجعون
خبر آسمانی شدن «آریانا ولی‌نژاد»، دوچرخه‌سوار جوان ایران بسیار تلخ و ناگوار است. با ابراز تأسف و تأثر از سانحه‌ سوختگی برای این دختر خوب سرزمینم که منجر به پرکشیدن زودهنگام به دنیای باقی شد، مراتب تسلیت عمیق خود را به خانواده‌ گرامی‌اش به ویژه خانواده داغدار و کلیه بستگان و همچنین جامعه دوچرخه‌سواری اعلام می‌دارم. روح آن فقیده سعیده در رحمت و آرامش الهی و برای خاندان محترم، صبر بر این مصیبت بزرگ و سلامتی از خداوند متعال را خواستارم.»


 دبیرکل کمیته ملی المپیک در نشست هماهنگی بازی‌های داخل سالن
سید مناف هاشمی، دبیر کل کمیته ملی المپیک در نشست هماهنگی ششمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی-چونبوری به میزبانی بانکوک شرکت کرد.
در این جلسه مسئولان کمیته برگزاری ششمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی با ارائه گزارشی درباره وضعیت سالن‌ها، حمل و نقل، اسکان و تشریفات تیم‌ها آمادگی خود را برای برگزاری این رقابت‌ها تأیید کردند. این بازی‌ها 30 آبان تا 12 آذر 1403 به طور مشترک در دو شهر بانکوک و چونبوری برگزار می‌شود. ورزشکاران آسیایی در 36 رشته اصلی و 2 رشته نمایشی و در قالب 365 رویداد به مصاف هم می‌روند. نمایندگان کمیته‌های المپیک کشورهای مختلف آسیایی در این سفر به همراه اعضای کمیته برگزاری بازی‌ها از اماکن و سالن‌های مختلف برگزاری رقابت‌ها، حمل و نقل و اسکان ورزشکاران دو شهر بانکوک و چونبوری بازدید کرده و سپس در نشست هماهنگی کمیته برگزاری رقابت‌ها به صورت تصویری (کلیپ و پاورپوینت) به ارائه آخرین اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته برای برگزاری هر چه بهتر این رقابت‌ها پرداختند.
در این نشست عنوان شد دهکده خاصی برای ورزشکاران و یا مسئولان وجود ندارد و اماکن اقامتی، دسته‌بندی ورزشکاران در هتل‌های مختلف و در فواصل نزدیک به هم تعبیه شده است و مباحثی مثل حمل و نقل، تشریفات از فرودگاه تا هتل، نحوه صدور آی دی کارت‌ها و امکانات اصحاب رسانه برای پوشش خبری و تصویری رقابت‌ها و هماهنگی هر چه بهتر امور بین‌الملل کمیته‌های المپیک با کمیته برگزاری بازی‌ها، نحوه ارائه تغذیه، طبخ غذاهای حلال برای کشورهای مسلمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. کمیته برگزاری بازی‌ها تا اواخر اسفندماه تقویم کل رویدادها به انضمام تاریخ دقیق برگزاری مسابقات را به کمیته‌های المپیک ایمیل می‌‌کند.
در این سفر محمد تابع سرپرست مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، سیده فاطمه موسوی‌زاده و محمد مهدی سعیدی از امور بین‌الملل نیز حضور داشتند.

جستجو
آرشیو تاریخی