خبر

وعده درویش به خارجی‌ها برای پرداخت پول
باشگاه پرسپولیس برای جلوگیری از ارسال نوتیس از سوی اعضای خارجی فعلی این تیم برای دریافت مطالبات وعده پرداختی جدید به آنها تا پایان اسفندماه سال جاری را داده است. رضا درویش مدیرعامل باشگاه که قول پرداختی به بازیکنان داخلی قبل از دیدار برگشت مقابل استقلال تهران در فصل جاری را داده است به بازیکنان خارجی اعلام کرده که پرداختی به آنها را نیز حدود ۵۰ درصد تا پایان اسفندماه خواهند کرد تا نفراتی همچون وحدت هنانوف و پپه لوسادا تعطیلات نوروزی خود را با خیال راحت در زادگاه‌های‌شان پشت سر بگذارند. همچنین اوسمار ویرا سرمربی سرخپوشان نیز همزمان با سایر اعضای خارجی تیم پول می‌گیرد. شایان ذکر است ویرا هنوز تصمیم خود برای سفر نوروزی به برزیل برای دیدار با خانواده را نگرفته است و منتظر برنامه‌های سازمان لیگ برای ارائه برنامه تمرینی به بازیکنانش است.


تمرین آخر بعد از جلسه فنی
سرخپوشان ایران تمرین دیروز را پس از جلسه فنی که از ساعت ۱۲ تشکیل شد، برگزار کردند .تمرین امروز با توجه به فاصله کوتاه بین مسابقات با تشخیص کار فنی سبک برگزار شد و شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، کار با توپ و تنیس فوتبال بود. گئورگی گولسیانی با هماهنگی کادر فنی به کشورش سفر کرده است و بزودی به تمرینات تیم اضافه خواهد شد و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند .تیم فوتبال پرسپولیس امروز آخرین تمرین خود قبل از بازی با فولاد خوزستان را برگزار و بازیکنان پس از آن، راهی هتل می‌شوند تا در اردوی پیش از بازی شرکت کنند.


پرسپولیس دنبال تمدید با 9 بازیکن
طی روزهای اخیر شایعه شده بود که این بازیکنان در تصمیمی مشترک به باشگاه اعلام کرده‌اند تا مطالبات‌‌شان تسویه نشود، تمدید نخواهند کرد اما یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس با تکذیب این شایعه می‌گوید بعد از پایان نقل و انتقالات زمستانی بزودی بحث تمدید قراردادها را آغاز خواهیم کرد و برای این کار برنامه‌ریزی داریم. این مدیر باشگاه پرسپولیس اعلام کرد در چند روز آینده و بعد از اینکه اوضاع باشگاه سر و سامان گرفت و همه چیز روی روال افتاد این کار آغاز خواهد شد تا با بازیکنان به توافق برسیم و قراردادشان را تمدید کنیم. این مدیر باشگاه پرسپولیس با رد شایعاتی که درباره انصراف مرتضی پورعلی گنجی از تمدید قراردادش مطرح شده گفت: مرتضی برای کارهای درمانی پایش در اصفهان حضور دارد و به محض بازگشت به تهران قرارداد او هم تمدید خواهد شد. مهدی ترابی، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، علی نعمتی، وحدت هنانوف، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، سروش رفیعی و مرتضی پورعلی‌گنجی 9 بازیکنی هستند که در پایان فصل جاری قراردادشان با پرسپولیس به پایان خواهد رسید و این باشگاه تلاش دارد رضایت آنها را برای تمدید قرارداد جلب کند. البته با وجود برنامه باشگاه برای تمدید با این بازیکنان به نظر می‌رسد تا آخر فصل تکلیف این نفرات روشن نخواهد شد.

جستجو
آرشیو تاریخی