تکذیب چک دو هزار میلیاردی

واگذاری پرسپولیس به تأمین اجتماعی قطعی شد؟

چندی پیش بحث واگذاری باشگاه پرسپولیس به شستا مطرح شد اما در نهایت قرار است سازمان تأمین اجتماعی به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های وزارت کار این باشگاه را در اختیار بگیرد تا شاهد تحولاتی در پرسپولیس باشیم. گفته می‌شود واگذاری پرسپولیس به سازمان تأمین اجتماعی به عنوان بخشی از تسویه حساب بدهی دولت به این شرکت مصوب شده و بزودی پرسپولیس در اختیار این سازمان قدرتمند قرار خواهد گرفت تا شاهد دوره جدیدی از باشگاه‌داری در فوتبال ایران باشیم.
جالب اینکه یکی از مدیران سازمان تأمین اجتماعی گفته بود در اختیار گرفتن مالکیت پرسپولیس مثل افتادن از چاله به چاه است اما بعداً این سازمان بیانیه‌ای داد و با تکذیب آن صحبت‌ها اعلام کرد حاضر است سهام پرسپولیس را در اختیار داشته باشد.
در عین حال وزیر کار هم اعلام کرد با آغوش باز، پرسپولیس را در اختیار می‌گیرند و بدین منظور گفته شد یکی از زیرمجموعه‌های این وزارتخانه برای خرید سهام پرسپولیس چک کشیده که این موضوع چک تکذیب شد.
شرکت مورد اشاره در این باره اعلام کرد: احتراماً در خصوص خبر منتشرشده با مضمون چک 2 هزار میلیاردی برای خرید باشگاه پرسپولیس کشیده شد. در تاریخ 15 اسفند 1402 ساعت 15:02 آن خبرگزاری، به استحضار می‌رساند این شرکت هیچ برنامه‌ای جهت خرید باشگاه پرسپولیس ندارد و در این راستا چکی نیز صادر نگردیده است.
اگرچه مهلت تعیین تکلیف تا 11 فروردین است اما با توجه به تعطیلات نوروز به نظر می‌رسد پرسپولیس و استقلال حداکثر دو هفته دیگر برای تعیین مالکیت خود فرصت داشته باشند.

جستجو
آرشیو تاریخی