صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و سی و پنج - ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و سی و پنج - ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۸

خبر

افسوس از جدایی منتظر محمد
استقلال از خودش خورد!
پیش از شروع لیگ برتر علی خطیر اقدام به جذب منتظر محمد کرد اما این بازیکن عراقی نتوانست رضایت فنی نکونام را جلب کند و سرمربی استقلال به باشگاه اعلام کرد در این برهه نیازی به این بازیکن  ندارد. هرچند که نظر نکونام در نیم‌فصل عوض شد اما به دلیل اینکه منتظر محمد با مس قرارداد داشت نتوانست به استقلال ملحق شود و در نتیجه اینکه او در مس ماند و با گلی که در بازی جام حذفی وارد دروازه استقلال کرد، به عامل حذف نکونام و شاگردانش از جام حذفی تبدیل شد. شاید اگر منتظر محمد در استقلال بود، مس نمی‌توانست با این اختلاف استقلال را شکست دهد؟!
 

قابل توجه کادرفنی؛
امید گل مس 5 برابر استقلال
06/2 این عددی است که مقابل امید به گل تیم مس رفسنجان قرار گرفته است. در مقابل استقلال 48/0 امید به گل داشت که این عدد خود به تنهایی بیانگر وضعیت نامناسب استقلال در ایجاد موقعیت گل در بازی با حریف رفسنجانی است. اینکه مربیان استقلال از عملکرد تیم خود در بازی با مس دفاع کرده‌اند با توجه به اعداد و ارقامی که در این بازی به ثبت رسیده، در منافات است و استقلال باید روی موقعیت‌سازی بیشتر کار کند. نکونام از ابتدای فصل بنای خود را روی بازی تدافعی گذاشته و در نیم‌فصل دوم ارائه این تاکتیک تشدید هم شده است و استقلال با احتیاط بیشتری گام به میدان می‌گذارد. ادامه این روند ممکن است استقلال را در گلزنی با مشکلات بیشتری مواجه سازد.
 

افشاگری‌های تازه
نقص مدارک دلیل حذف از آسیا
یکی از دلایلی که سبب شد استقلال از آسیا حذف شود، نقص مدارک است. مصطفی زارعی، مدیر مجوز باشگاهی فدراسیون این صحبت‌ها را درباره حذف به زبان آورده که می‌تواند مرتبط با ماجرای استراماچونی باشد: «استقلال در دو مورد چیزی را آپلود نکرده بود و مشخص بود که ما نمی‌توانستیم به آنها مجوز بدهیم. ما نمی‌توانیم هرکاری که دلمان می‌خواهد انجام بدهیم و اگر مجوزی که فدراسیون صادر می‌کند مشکل داشته باشد، ای اف سی فدراسیون را جریمه یا حتی تعلیق می‌کند.» زارعی تأکید کرده اگر مالکیت استقلال و پرسپولیس در فصل جاری درست نشود، هر دو باشگاه از آسیا کنار گذاشته خواهند شد.

جستجو
آرشیو تاریخی