خبر

طوفان قشلاقی و شه‌بخش در رینگ ایتالیا
تیم ملی بوکس مأموریتش را در رینگ انتخابی المپیک طوفانی شروع کرد.
در حالی که این روزها جنگ کسب سهمیه المپیک در رینگ بوستو آرسیتسیو به پا است؛ بوکسورهای کشورمان اولین چراغ را با برد روشن کردند.
دانیال شه‌بخش ستاره تاریخ‌ساز تیم ملی که در وزن 57 کیلوگرم راهی این مسابقات شده است، در اولین مبارزه با گذر از هفت خوان رستم،  یوئی فینول ونزوئلایی نایب قهرمان المپیک ریو را در 3 راند زمینگیرکرد تا نشان دهد که برای سهمیه پا به رینگ ایتالیا گذاشته است.
شه‌بخش حالا در دومین مبارزه باید با شکور اوزوف ترکمنستانی مبارزه کند تا به گرفتن سهمیه نزدیک‌تر شود.
میثم قشلاقی ملقب به تایسون ایرانی هم که بعد از کنار گذاشتن شاهین موسوی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزن 80 کیلوگرم راهی این مسابقات شد، در اولین مبارزه لاکشیا چاهار بوکسور قدرتمند هندی را ناک‌اوت کرد تا با خیال راحت راهی دور بعد شود.
تایسون ایرانی حالا در دومین مرحله باید به مصاف برنده مبارزه سنگال و مکزیک برود.
تیم ملی بعد از یک ماه تمرین زیر نظر سرمربی جدید کوبایی‌اش راهی انتخابی المپیک ایتالیا شده است و حالا باید ببینیم فونتانا با فعالیتی یک ماهه، می‌تواند در اولین مأموریت جدی‌اش با گرفتن سهمیه المپیک روسفید شود یا نه.


کوهپایه‌زاده رئیس فدراسیون جانبازان و توان‌یابان شد
 جلیل کوهپایه‌زاده با 33 رأی رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان شد.
مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌‌یابان بعدازظهر دیروز با تأخیر پنج ساعته، از ساعت 15 به ریاست شروین اسبقیان معاون وزیر ورزش و جوانان شروع شد. در این مجمع غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک، احمد نامنی سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها و سایر اعضای مجمع حضور داشتند. مصطفی الهی‌نسب، عباس باغستانی، داود حیدری، محمدرضا رحیمی، حسین رضازاده، جلیل کوهپایه‌زاده، امیر ماندگارفرد و محمدرضا میرزایی، نامزدهای تأیید صلاحیت شده بودند که حیدری، رضازاده و ماندگارفرد غایب بودند و رحیمی هم انصراف داد و الهی‌نسب، باغستانی، کوهپایه‌زاده و میرزایی برنامه‌هایشان را ارائه کردند.
جلیل کوهپایه‌زاده با 33 رأی از جمع 57 نفر عضو مجمع انتخاباتی رئیس فدراسیون شد. در این بین الهی‌نسب یک رأی، باغستانی دو رأی و میرزایی سه رأی را به خود اختصاص دادند و 18 رأی سفید هم به صندوق انداخته شد.
در ادامه مجمع، رأی‌گیری برای معرفی اعضای هیأت رئیسه فدراسیون انجام شد که مژگان نصیری و امیر ماندگارفر به ترتیب با 44 و 41 رأی به‌عنوان نایب رئیس اول و دوم انتخاب شدند. سیدمجید موسی کاظمی با 44 رأی خزانه‌داری را گرفت.
زهرا نعمتی و سعید سلگی هم به ترتیب با 42 و36 رأی کارشناسان خبره شدند.
جواد حردانی و علی تقی‌پور با 20 و 35 رأی برای نماینده هیأت‌های ورزشی باشگاه‌ها انتخاب
شدند.

جستجو
آرشیو تاریخی