صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و سی و چهار - ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و سی و چهار - ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۹

خبر

استقلالی‌ جا نداشت، سکوهای مسی‌ خالی ماند
بلیت‌فروشی دیدار مس رفسنجان و استقلال در شرایطی برگزار شد که باشگاه میزبان بر اساس قوانین 10 درصد از گنجایش ورزشگاه را در اختیار طرفداران آبی‌پوش قرار داد .با وجود اینکه استقلالی‌ها فقط 1407 صندلی را خریداری کرده بودند اما انتظار باشگاه مس رفسنجان برای پُر شدن سکوهای مربوط به هواداران خود برآورده نشد. در تصاویر منتشر شده از ورزشگاه شماره یک شهدای مس رفسنجان مشخص شد که بسیاری از صندلی‌های مربوط به هواداران این تیم پر نشده و خالی مانده است .این در حالی است که سکوی اختصاص داده شده به هواداران استقلال به طور کامل پر از تماشاگر شد و حتی تعدادی از تماشاگران استقلال به واسطه نبودن جا مجبور شدند در سکویی از هواداران مس استقرار یابند و بازی را دنبال کنند.

 
بازگشت چپ ‌پای استقلالی مقابل تیم سابق
میثم تیموری، مدافع چپ‌پای مس رفسنجان که در تیمش مقابل شمس‌آذر قزوین دچار مصدومیت از ناحیه مچ‌ پا شد و زمین بازی را ترک کرد، بهبود پیدا کرده بود. تیموری زیر نظر کادر پزشکی مس رفسنجان کار خود را جلو برد. این مدافع که سابقه بازی در استقلال را دارد با اقدامات پزشکی به دیدار با آبی‌پوشان رسید و با اعلام ترکیب مس رفسنجان مقابل استقلال، مشخص شد در ترکیب اصلی تیمش حضور دارد و می‌تواند نارنجی‌پوشان را در مسابقه دیروز همراهی کند. تقابل او با تیم سابقش یکی از اتفاقات جالب بازی دیروز بود.

 
سهم زیاد لک در پیروزی مس
حامد لک مسیری مشابه مارتین رائول را پیش گرفت و یک پنالتی در دیدار با استقلال مهار کرد. اولین گام حامد لک برای تکرار اتفاق تاریخی همین مهار ضربه پنالتی بود. مارتین رائول در آخرین تقابل استقلال و مس رفسنجان 3 پنالتی در یک مسابقه مهار کرد تا مسی‌ها در نهایت پیروز از میدان خارج شوند، وجه تشابه لک و رائول در این مسابقه مهار اولین پنالتی بود. او هم در آن مسابقه با خطا روی بازیکن استقلال یک ضربه پنالتی به استقلالی‌ها هدیه کرد و خودش توپ را مهار کرد تا نارنجی‌پوشان در جریان بازی باقی بمانند، رائول در آن مسابقه یک پنالتی دیگر در جریان مسابقه و یک پنالتی هم در ضربات پنالتی مهار کرد .حامد لک در دقیقه 12 مسابقه با خروج خطرناکی که انجام داد برخورد شدیدی با محمد مرادمند داشت و پنالتی به سود استقلال اعلام شد، صالح حردانی پشت توپ قرار گرفت و ضربه نه چندان محکم او به سمت چپ دروازه شلیک شد و حامد لک با تشخیص درست توپ را مهار کرد تا دروازه مس بسته باقی بماند. البته غیر از این صحنه، لک در چند صحنه دیگر هم به داد مس رسید و اجازه نداد استقلال در این بازی به هدف خود برسد. لک در پیروزی تیمش سهم بسزایی داشت.

جستجو
آرشیو تاریخی