صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و سی و سه - ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و سی و سه - ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۸

خبر

بازی در همان ورزشگاه شماره یک
مس رفسنجان برای دومین بار در فصل جاری از استقلال میزبانی خواهد کرد؛ بازی اول در لیگ برتر برگزار شد که حواشی فراوانی قبل و بعد از آن به وجود آمد. ماجرای پیدا شدن یک قنات در قسمتی از زمین شماره یک مس و برگزاری بازی بدون تماشاگر در زمین شماره دو قبل از بازی لیگ برتری دو تیم مسأله‌ساز شد.
در آن مقطع حتی مدیران دو باشگاه مس رفسنجان و استقلال هم وارد چالش‌های رسانه‌ای شدند و در نهایت چند دقیقه مانده به شروع بازی در زمین شماره دو مجوز حضور تماشاگران در زمین صادر شد.
حالا اما با گذشت چند ماه مس رفسنجان و استقلال بدون هیچ حاشیه خاصی به مصاف یکدیگر می‌روند و جالب اینکه بازی امشب در ورزشگاه شماره یک مس انجام می‌شود؛ همان ورزشگاهی که قسمتی از آن قبل از بازی قبلی با پیدا شدن قنات فرو ریخته بود.
 

بدشانسی بزرگ نیک نفس
زبیر نیک نفس می‌توانست در جام حذفی یکی از گزینه‌های جدی نکونام برای بازی در ترکیب استقلال باشد اما این بازیکن از حضور مقابل مس رفسنجان محروم است و نمی‌تواند استقلال را در این میدان همراهی کند. شاید اگر نیک نفس مشکل محرومیت نداشت جواد نکونام از این بازیکن استفاده می‌کرد و او را در ترکیب قرار می‌داد اما نیک نفس در دیداری که شانس بازی داشت،‌ محروم شده است.
 

زمزمه تعویق
یک روزه دربی
دربی پیش رو یک روز بعد از روز پرحاشیه سه شب آخر سال برگزار می‌شود که معمولاً یک روز قبل و یک روز بعد از این روز نیروهای انتظامی در آماده‌باش قرار دارند.
 به دلیل همین موضوع مهم بحث تغییر زمان برگزاری بازی استقلال و پرسپولیس از روز چهارشنبه به روز پنجشنبه قوت گرفت و ممکن است در نهایت سازمان لیگ برتر فوتبال ایران این بازی را با یک روز تأخیر در روز پنجشنبه برگزار کند.
 این بازی برای چهارشنبه هفته آینده برنامه‌ریزی شده و درخواست مسئولان مربوطه این است که بازی روز پنجشنبه برگزار شود تا کار نظم‌بخشی به این بازی با آرامش بیشتری انجام گردد.
 به هرحال هنوز درباره این موضوع تصمیم نهایی اتخاذ نشده و سازمان لیگ برتر برنامه خود را برای روز چهارشنبه اعلام کرده است اما ممکن است یک روز تأخیر در برگزاری برای این بازی در نظر گرفته شود.
طبق برنامه یک بازی دیگر نیز تا قبل از پایان سال برای دو تیم در نظر گرفته شده و برای روز 27 اسفند نیز دو تیم باید مقابل رقبای خود به میدان بروند که باید دید تعویق یک روزه در برگزاری دربی آیا اثری در برنامه بعدی این دو تیم خواهد داشت یا خیر؟!

جستجو
آرشیو تاریخی