صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و سی و سه - ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و سی و سه - ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۴

خبر

اعتراض باشگاه پیکان به اشتباهات داوری
باشگاه پیکان با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ، اشتباهات داوری در دیدارهای گذشته را به صورت مشروح بیان کرد و از مسئولان امر خواست تا در این خصوص تحقیق و بررسی صورت بگیرد. همچنین از سوی باشگاه پیکان، فایل ویدیویی از صحنه‌هایی که این تیم متضرر شده، به‌عنوان پیوست نامه اعتراضی به سازمان لیگ ارسال شد. مدیران و اعضای کادر فنی پیکان معتقدند در هفته‌‎های گذشته، اشتباهات داوری باعث شده این تیم بشدت متضرر شود و امتیازات مهمی را از دست بدهد.»
 

 استقلال خوزستان هم دست به کار شد
مگر درخواست اجرای عدالت مشکل دارد؟
باشگاه استقلال خوزستان بابت اتفاقاتی که علیه این تیم طی هفته‌های گذشته رقم خورده گلایه دارد و بشدت خواهان رسیدگی مسئولان فدراسیون هستند. امید‌علی نجفی مدیرعامل این باشگاه می‌گوید: «انتقاد ما به قوت خودش باقی است و همان‌طور که گفتیم اگر تغییری در این موضوع شکل نگیرد، حق استقلال خوزستان را برای پیگیری در مراجع بالاتر قائل خواهیم بود و آن را دنبال خواهیم کرد. نمی‌شود که با سوت اشتباه حق تیمی به این شکل هر هفته ناحق شود. مگر درخواست اجرای عدالت مشکلی دارد که طی روزهای اخیر اینقدر به بعضی‌ها بر‌خورده است و به خودشان گرفته‌اند؟ ما چیزی جز عدالت در فوتبال نمی‌خواهیم. هیچ وقت تقاضا نداریم که حقی از تیمی ضایع شود یا به تیم ما امتیاز اضافه‌ای داده شود. اینکه هر کس وظیفه خودش را به بهترین شکل انجام دهد چیز اضافه‌ای نیست.» او با اشاره به اشتباهات داوری این طور می‌گوید: «یک سوت اشتباه می‌تواند به قیمت خسارتی بزرگ به یک باشگاه تبدیل شود. آقای تاج هم خودشان سابقه مدیریت در باشگاه دارند و به خوبی از این اتفاق آگاه هستند و حتی حق انتقاد برای مدیران باشگاه در صورت اینکه حقی از آنها ضایع شده باشد را قائل شده بودند. ما تقاضا داریم تا داوران با توجه به وظیفه خطیری که دارند، با تمرکز کامل و عدالت در زمین حاضر شوند.»
 

کاپیتان شمس آذر:
قبلاً طعم قهرمانی را چشیده‌ایم
پوریا سرآبادانی کاپیتان شمس آذر درباره حساسیت بازی حذفی مقابل سپاهان می‌گوید: «کاملاً برای این مسابقه آماده هستیم. مقابل حریف سختی قرعه به ما خورده است، اما از این اتفاق استقبال می‌کنیم. در نیم‌فصل اول هم اگر دقت کرده باشید نمایش خوبی مقابل تیم‌های مدعی داشتیم و حریف آسانی برای آنها نبودیم. بازی جام حذفی شرایط متفاوتی دارد. تاکتیک و استراتژی خاصی برای این بازی داریم و با شناخت مناسبی برابر سپاهان قرار خواهیم گرفت.» او با اشاره به قهرمانی فصل گذشته‌شان در لیگ یک اینطور می‌گوید: «نگاه ویژه‌ای هم به جام حذفی خواهیم داشت. قطعاً موفقیت طی پنج بازی و رسیدن به جام خیلی اغواکننده است. ما فصل گذشته قهرمان لیگ دسته اول شدیم و طعم قهرمانی را در مقیاسی به آن شکل چشیده‌ایم. کار اما در این سطح قطعاً سخت‌تر است، اما هیچ چیز غیرممکنی وجود ندارد.

جستجو
آرشیو تاریخی