صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و سی و یک - ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و سی و یک - ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۸

خبر

با دو محروم در رفسنجان
استقلال در بازی جام حذفی مقابل مس رفسنجان محرومانی دارد که جالب توجه است. بهزاد غلامپور، مربی دروازه‌بان‌های استقلال و همچنین زبیر نیک‌نفس نمی‌توانند دراین بازی تیم‌شان را همراهی کنند. البته قرار است هر دو در این سفر تیم را همراهی کنند تا در شرایط اردویی و تمرین باقی بمانند. غلامپور به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها البته حق تمرین دادن به سید حسین حسینی را قبل از شروع بازی در زمین مسابقه هم ندارد. استقلال و مس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی چهارشنبه مقابل هم قرار می‌گیرند.


آنالیز بازی‌های خانگی مس
استقلال و مس رفسنجان باید به زودی در رفسنجان با هم رقابت کنند. این بازی برای صعود به جمع شانزده تیم برتر جام حذفی انجام خواهد شد. به همین جهت مربیان استقلال با حساسیت بالایی بازی‌های اخیر این تیم را مورد ارزیابی و آنالیز قرار داده‌اند. در این میان بازی‌های خانگی شاگردان نویدکیا به این دلیل که این دیدار در رفسنجان برگزار می‌شود بیشتر از سایر دیدارها مورد توجه تیم کادرفنی استقلال قرار گرفت. آنالیز مس تا روز بازی البته ادامه خواهد داشت و نکونام قصد دارد تیمش را با تمام قوا مقابل این تیم قرار دهد.


پرداخت پاداش بزودی
باشگاه استقلال پاداش اعضای تیم فوتبال این باشگاه را بابت پیروزی مقابل سپاهان اصفهان به همراه ۲ فقره پاداش معوق آنها برابر تیم‌های صنعت نفت آبادان و پیکان تهران اوایل هفته آینده واریز خواهد کرد. باشگاه استقلال در فصل جاری با اینکه در پرداخت حقوق بازیکنان و کادر فنی تأمل کرده و معوقاتی باقی مانده اما پاداش‌ها به موقع پراخت شده و بازیکنان و اعضای کادر فنی بابت این موضوع نگرانی ندارند.


تمرین پنالتی
در جام حذفی احتمال اینکه بازی به پنالتی کشیده شود بسیار زیاد است. به همین دلیل نکونام در روزهای منتهی به این بازی تمرینات پنالتی را در دستور کار قرار داد. با توجه به اینکه کوین یامگا دیگر در ترکیب استقلال حضور ندارد، پنالتی‌زن اول استقلال باید اعتماد به نفس بالایی داشته باشد. احتمالاً روزبه چشمی به عنوان پنالتی‌زن اول در این بازی معرفی خواهد شد تا اگر بازی به سمت پنالتی‌ها رفت از تجربه این بازیکن استفاده شود. البته مهدی‌پور، ماشاریپوف و رضاوند هم می‌توانند در زمره پنالتی‌‌زن‌های استقلال قرار بگیرند. شاید هم تاکتیک نکونام در این بازی بردن در جریان بازی باشد که باید دید با توجه به اینکه مس از امتیاز میزبانی سود می‌برد آیا استقلال موفق به استفاده از فرصت‌های خود در این میدان خواهد شد یا
خیر؟

جستجو
آرشیو تاریخی