صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و سی و یک - ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و سی و یک - ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۶

خبر

 

26 اردیبهشت 1403؛ انتخابات ژیمناستیک
زهرا اینچه‌ درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک درباره برگزاری انتخابات فدراسیونش می‌گوید: «از زمانی که وارد فدراسیون شدم تلاشم برای برگزاری انتخابات فدراسیون و تعیین وضعیتش بود. ارزیابی‌هایی انجام دادیم و انتخابات را ۲۶ اردیبهشت سال آینده برگزار می‌کنیم تا ژیمناستیک به آرامش برسد و در ادامه بتواند برنامه‌های سازنده‌اش را اجرا کند.»
او دلیل محرومیت احمد کهنی ژیمناست‌کار ملی‌پوش را دوپینگ نمی‌داند: «بحث دوپینگ و وادا با ورزشکاران، بحث بین ورزشکار و آن سیستم است. به هر صورت ورزشکار آن رشته مورد توجه متولیان آن است. احمد کهنی متأسفانه به تعدادی از این فرم‌ها در سال ۲۰۲۳ جواب نداده و در لیستی قرار گرفته که شامل یکسری محرومیت‌ها شده است .آخرین فرصت‌های دفاع برای او پاییز سال ۱۴۰۲ بود که بهتر از اینها می‌توانستند دفاع کنند.
من تأکید می‌کنم که احمد کهنی به هیچ‌وجه دوپینگ نکرده و در حقیقت برای پر کردن فرم‌ها و پاسخ به ایمیل‌های وادا غفلت کرد که سبب قرار گرفتن در این شرایط دشوار شده است.
روزی که وارد فدراسیون شدم دفاعیات جالبی انجام نشده و فرصت از دست رفته بود. با رایزنی‌ها سعی کردیم تخفیف بگیریم یا محرومیت را تعدیل و در صورت امکان حذف کنیم. متأسفانه از آن مرحله گذشته بود.
محرومیت او فعلاً دو ساله است اما جریمه مالی‌اش بخشیده شده. هنوز هم تلاش می‌کنیم محرومیتش کمتر شود و او را در شرایطی حفظ کنیم تا اگر هم محرومیتش اعمال شد و نتوانستیم برایش کاری انجام دهیم با قدرت برگردد.»


مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران:
نگاه نمایندگان مجلس به ورزش بهتر شود
علی جوادی که در ورزشگاه شیرودی محل تجمع جامعه ورزش کشور برای رأی دادن در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری حاضر شده بود اظهار داشت: امسال به تدبیر مقام عالی وزارت قرار شد تا شور و نشاط اجتماعی ورزشکاران با مردم سهیم شود و جامعه ورزش در مجموعه ورزشی حضور یابند. هرچند ورزشکاران در کنار مردم و در نقاط مختلف حضور یافته و رأی می‌دهند. وی افزود: این ابراز همراهی با سایر اقشار اجتماعی را امروز دیدیم. حتی قبل از اینکه صندوق به محل برسد، جامعه ورزش حضور داشتند که این یکی از جلوه‌های زیبای انتخابات است.
جوادی گفت: مردم و ورزشکاران همیشه در صحنه هستند. به نمایندگی از جامعه ورزش، از نمایندگانی که به عنوان منتخبین مردم راهی مجلس می‌شوند، می‌خواهم که نگاه‌شان به ورزش بهتر شود و شناخت بهتری داشته باشند، چرا که ورزش برای شادی مردم و کمتر شدن آسیب‌های اجتماعی بسیار مهم است.

جستجو
آرشیو تاریخی