خبر و مصاحبه

قاضی‌پور: در انزلی برای‌ ما تله می‌گذارند
پدرام قاضی‌پور مدافع - هافبک تیم ملوان درباره شکل بازی حریفان در انزلی می‌گوید: «تیم‌هایی که به انزلی می‌آیند مثل تراکتور، استقلال، استقلال خوزستان و شمس آذر در نیمه اول عقب می‌نشینند و تلاش می‌کنند با ضدحملات به هدف‌شان برسند، به نوعی این بازی دفاعی، تله تاکتیکی آنها برای تیم ماست. تا به اینجای فصل فقط پرسپولیس و سپاهان در خانه ما بازی هجومی ارائه کردند. به همین دلیل نتیجه بیشتر بازی‌های ما در انزلی یا مساوی تمام می‌شود یا در نهایت برد یک بر صفر مقابل رقبا کسب می‌کنیم.» اما آیا ملوان می‌تواند سهمیه آسیایی کسب کند: «با بضاعتی که داریم تلاش می‌کنیم کسب سهمیه داشته باشیم. شما رقبای ما در رده‌های سوم تا پنجم را مشاهده کنید. تراکتور و گل‌گهر این همه هزینه می‌کنند، اما فقط با ما یک یا دو امتیاز فاصله دارند. اگرچه کسب سهمیه خیلی سخت است، اما شدنی است. امیدوارم با همدلی و تمرکز مناسب در مسابقات به هدف‌مان برسیم.»

 
سعداوی، بازیکن جدید در لیست فولاد
در ادامه سیاست‌های مدیریت باشگاه فولاد خوزستان مبنی بر توجه به استعدادهای آینده‌دار فوتبال، ضرغام سعداوی عضو تیم نوجوانان ایران به تیم بزرگسالان فولاد پیوست. سعداوی یکی از بازیکنان تیم نوجوانان ایران در جام جهانی 2023 بود. این هافبک وسط 17 ساله از محصولات آکادمی باشگاه فولاد خوزستان است که در تمرینات تیم بزرگسالان حضور یافته و کار خود را جلو می‌برد.


آخرین وضعیت  ۳ مصدوم سپاهان
دکتر عباسعلی ربیعی، پزشک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان درباره آخرین وضعیت مصدومان تیمش می‌گوید: «پس از ‌ام‌آر‌آی آریا یوسفی، بازیکن تیم فوتبال سپاهان، مشخص شد که این بازیکن دچار کشیدگی در ناحیه رباط صلیبی زانو شده و حدود 8 هفته از میادین دور خواهد بود. همچنین با تصویربرداری صورت گرفته از محمدجواد حسین‌نژاد، این بازیکن مشکل خاصی نداشته و بزودی به تمرینات گروهی اضافه می‌شود. محمد کریمی کاپیتان سپاهان نیز که به دلیل التهاب زانو در بازی سپاهان مقابل استقلال به میدان نرفت، بهبود پیدا کرده و بزودی به تمرینات گروهی سپاهان اضافه می‌شود.»
 
 
انتقال رسمی واسعی به مس
سعید واسعى که در نیم‌فصل اول بازیکن باشگاه فولاد خوزستان بود به عنوان سهمیه بازیکن آزاد پس از مهلت نقل و انتقالات با مس رفسنجان به توافق رسید تا با نظر محرم نویدکیا به جمع نارنجى‌پوشان بپیوندد. واسعى که توانایى بازى در پست‌هاى هافبک هجومى و مهاجم را دارد پس از امضاى قرارداد در تمرینات مس رفسنجان شرکت کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی