احمدی: مقابل استقلال دست و پا بسته نخواهیم بود

تلاش می‌کنیم دروازه مس همچنان بسته بماند


اکبر منتشلو
روزنامه نگار

بازی‌های نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر هم سومین هفته‌اش را پشت سر گذاشت و برخی تیم‌ها در میانه راه تغییرات داشتند و در تلاش هستند بتوانند نتایج بهتری کسب کنند. مس رفسنجان برعکس سال‌های گذشته، در نیم‌فصل اول بیست و سومین دوره لیگ برتر فوتبال نتوانست نتایج مورد انتظار را کسب کند و به همین دلیل در میانه راه، روی نیمکت این تیم تغییراتی صورت گرفت. حالا با حضور محرم نویدکیا و همراهان او در این تیم، امیدواری زیادی به تکرار روزهای خوب این تیم به وجود آمده است. مس رفسنجان به هدایت نویدکیا، از سه بازی گذشته 5 امتیاز کسب کرده است و به نظر می‌رسد می‌تواند در روزهای آینده نتایج بهتری هم کسب کند. رحمان احمدی که حالا هدایت دروازه‌بان‌های این تیم را برعهده دارد، معتقد است مس رفسنجان می‌تواند بهترین نتایج را در ادامه راه کسب کند، هر چند او تأکید دارد برای تغییرات عمده و مثبت در تیم باید فرصت بیشتری داشته باشند.
 از اوضاع مس رفسنجان بگویید، شرایط چطور پیش می‌رود؟
همه چیز خوب است، خدا را شکر، در تلاش هستیم هر چه زودتر تیم بتواند به انسجام و هماهنگی لازم برسد و در روند صعودی قرار بگیریم.
 سه بازی گذشته رضایت‌بخش بوده است؟
در سه بازی گذشته تلاش کردیم با کمترین زمانی که در اختیار داشتیم، تیم را به خودباوری برسانیم و خوشبختانه توانستیم به بخشی از اهداف خودمان برسیم.
 سه بازی گذشته دروازه مس رفسنجان بسته مانده، این ادامه پیدا خواهد کرد؟
تمام تلاشمان را می‌کنیم که در بازی‌ها، بدون امتیاز خارج نشویم. بسته نگه داشتن دروازه هم بخش مهمی از فوتبال است و می‌تواند به تیم روحیه مضاعف بدهد. دروازه‌بانان بسیار خوبی داریم که می‌توانند همچنان به روند خوبشان ادامه دهند، دو بازی سخت و مهم در ادامه راه داریم که امیدوارم باز هم دروازه مس بسته بماند.
    5 امتیاز از سه بازی رضایت‌بخش است؟
به طور حتم ایده‌آل نیست، اما به نظرم خوب است، به هر حال همان‌طور که گفتم زمان زیادی نداشتیم و این امتیازها هم خوب بوده است. فکر می‌کنم نیازمند زمان هستیم و باید برای آینده و نتایج بهتر، برنامه‌ریزی و تلاش بیشتری داشته باشیم.
 مس رفسنجان همچنان در نیمه دوم پایینی جدول رده‌بندی قرار دارد، این می‌تواند بهبود یابد؟
به طور حتم تلاش خواهیم کرد روز به روز در جدول بالاتر بیاییم. فکر می‌کنم مس رفسنجان توان و ظرفیت این کار را دارد و باید نتایج بهتری کسب کند.
 بازی آینده در لیگ برتر بازی سختی خواهد بود، این‌طور نیست؟
مقابل تراکتور حتماً بازی بسیار سختی خواهیم داشت، به هر حال تراکتور یکی از بهترین تیم‌های این دوره از رقابت‌ها است و توانسته نتایج خوبی را کسب کند، ولی همان‌طور که گفتم به دنبال نتایج بهتر در لیگ برتر هستیم و برای همین باید از تراکتور هم عبور کنیم. حتماً تلاش خواهیم کرد که بهترین عملکرد را داشته باشیم و با کسب هر سه امتیاز زمین را ترک کنیم. تراکتور یکی از تیم‌هایی است که معمولاً سخت گل می‌خورد و باید با تمرکز مقابل این تیم ظاهر شویم.
 بازی در خانه هم حتماً به شما کمک خواهد کرد.
همین‌طور است. به طور حتم حضور و حمایت هواداران مس رفسنجان روحیه‌بخش خواهد بود و تلاش می‌کنیم با حمایت آنها، تراکتور را با شکست بدرقه کنیم.
 البته یک بازی سخت هم در پیش دارید، فکر می‌کنید در مصاف با استقلال در جام حذفی موفق خواهید بود؟
واقعاً بازی سختی پیش رو داریم، همان‌طور که می‌دانید استقلال در طول بازی‌های گذشته همیشه با روحیه وارد بازی‌ها شده و توانسته نتایج خیلی خوبی کسب کند، این تیم با ادامه صدرنشینی در هفته‌های گذشته نشان داده به راحتی در برابر حریفان شکست نمی‌خورد. فکر می‌کنم بازی استقلال و مس رفسنجان در جام حذفی بازی بسیار خوبی شود. اما به طور حتم مقابل استقلال دست و پا بسته نخواهیم بود و تلاش خواهیم کرد در بازی‌های جام حذفی همچنان حضور داشته باشیم.

جستجو
آرشیو تاریخی