صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و سی - ۱۰ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و سی - ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۹

خبر

استارت برای استقلال خوزستان
تمرینات استقلال بعد از یک روز تعطیلی از امروز آغاز می‌شود. نکونام بعد از برتری مقابل سپاهان در اتوبوس به بازیکنان اعلام کرد می‌توانند یک روز بعد از تعطیلی به تمرین مراجعه کنند.
تمرینات استقلال نیز امروز آغاز خواهد شد و آبی‌ها پروسه آماده‌سازی خود برای بازی بعد مقابل استقلال خوزستان را آغاز خواهند کرد.
استقلال خوزستان در بازی بیرون خانه مقابل تراکتور شکست خورده و قطعاً با برنامه دیگری گام به میدان بازی با استقلال خواهد گذاشت و آبی‌ها باید حواس‌شان به این تیم باشد و چنین رقبایی را هرگز دست‌کم نگیرند.

 
هشدار عالمی
به استقلال
ایمان عالمی، پیشکسوت استقلال به بازیکنان و مربیان این تیم هشدار داده است: «الان نمی‌توان در مورد قهرمانی صحبت کرد. باید باهوش باشیم چون بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است. نباید بابت قهرمانی هیچ فشاری روی این بچه‌ها گذاشته شود. باید کمک کنیم تا کارشان را ادامه بدهند که تا به حال نیز به خوبی انجام داده‌اند. باید اجازه بدهیم برنامه‌های خودشان را پیش ببرند. ان‌شاءالله تداوم حضور تیم در کورس قهرمانی، شرایط را برای رسیدن به قهرمانی در انتهای فصل فراهم می‌کند.» عالمی گفت: «بازهم به هواداران خوب استقلال تبریک می‌گویم. امیدوارم همینطور به حمایت‌هایشان ادامه بدهند. مشکلات هم بزودی و به لطف خدا برطرف می‌شوند تا مانند نیم‌فصل اول، تیمی قدرتمند را در ادامه مسابقات شاهد باشیم.»
عالمی در پایان گفت: «نکونام و همکارانش یک پروژه 3 ساله دارند. خیلی بهتر است که چنین نگاهی داشته باشیم. نکونام، کادرفنی و بازیکنان با غیرت استقلال با تمام وجود می‌جنگند. روندی که استقلال در پیش گرفته رو به موفقیت است اما نباید فشار وارد کرد.»

 
توصیه برای برد بیرون خانه
منصور رشیدی اعتقاد دارد که استقلال باید در بازی‌های خارج از خانه هم ببرد. پیشکسوت استقلال می‌گوید: «استقلال در بازی‌های خارج از خانه هم نباید به تساوی رضایت دهد، چون امتیازاتی که از دست می‌رود کار را برای قهرمانی سخت می‌کند.»
رشیدی در ادامه گفت: «انتظار بیشتری از سپاهان بود ولی این تیم روی دور باخت افتاده و با وجود اینکه پرمهره‌ترین تیم لیگ برتر است اما ناهماهنگی در این تیم حس می‌شود.» رشیدی از حسینی هم تعریف کرده است: «سید‌حسین حسینی در بازی با سپاهان روز بسیار خوبی داشت. او موقعیت‌های مهمی را از این حریف گرفت. حسینی رهبری خط دفاعی را بر عهده داشت. اگر نکونام و خطیر به عنوان سرمربی و مدیرعامل همدل نباشند و با همدیگر تعامل نکنند، مشکلات برای تیم ایجاد می‌شود. البته هر دو نفر فعلاً ترجیح داده‌اند تا سکوت کنند ولی با همدلی می‌توانند بیشتر به تیم کمک کنند.»

جستجو
آرشیو تاریخی