صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و سی - ۱۰ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و سی - ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

واکنش میزبان به حواشی پیش از بازی

ذوب‌آهن: مضحک است

پیش از آغاز مسابقه مسئولان باشگاه پرسپولیس مدعی شدند کاغذهای مشکوکی در رختکن این تیم پیدا شده که شائبه جادوگری علیه این تیم را تقویت کرده است. مسئولان باشگاه پرسپولیس این مسأله را به مسئولان برگزاری مسابقه گزارش دادند اما باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در واکنش به این اتفاق اعلام کرد: «جهت روشن شدن افکار عمومی اعلام می‌نماییم باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن قویاً خبر مذکور را تکذیب نمود و بازی‌های رسانه‌ای از این دست را در شأن دو باشگاه بزرگ پرسپولیس و ذوب‌آهن نمی‌داند .شایان‌ ذکر است که باشگاه ذوب‌آهن پیگیری قضایی موضوع مذکور را حق خود دانسته و با جدیت، راستی‌آزمایی و ورود کمیته اخلاق و نهادهای ذی‌ربط، برخورد با این موضوع را خواستار است.»

استقبال سرد تماشاگران
بازار فروش پرچم‌های هواداران دو تیم در این دیدار داغ بود و در فاصله یک ساعت تا آغاز بازی در بیرون از ورزشگاه کری‌خوانی میان دو تیم به اوج خود رسید.۳۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه در اختیار هواداران پرسپولیس قرار گرفته بود .باتوجه به بارندگی فولادشهر و هوای سرد اصفهان تماشاگران زیادی به ورزشگاه نیامده بودند. سکوهای خالی از تماشاگر در ورزشگاه فولادشهر در این دیدار قابل توجه بود. جالب اینکه با وجود خالی بودن نیمی از سکوهای ورزشگاه قبل از بازی بازار سیاه بلیت‌فروشی ایجاد
شده بود!

پرتاب برف به سوی فروزان
در همان شروع بازی و در حالی که فقط دو دقیقه از شروع مسابقه گذشته بود هواداران پرسپولیس با پرتاب گلوله‌های برفی به سوی محسن فروزان اولین حاشیه این مسابقه را به وجود آوردند. به همین خاطر بازی برای دو دقیقه قطع شد و داور مجبور شد با ناظر بازی و مسئولان برگزار کننده صحبت کند. بازی به مدت دو دقیقه قطع شد تا اینکه عالیشاه از هواداران پشت دروازه ذوب‌آهن خواست برف پرتاب نکنند.

پنالتی درست بود
حسین عسگری گفت: مهم‌ترین تصمیم داور پنالتی دقیقه 8 بود که بدرستی اعلام شد. در فوتبال ما پنالتی‌های زیادی اینگونه رخ می‌دهد. در نیم فصل اول حداقل 7-8 پنالتی اینگونه رخ داد که داوران اعلام نکردند و دستور به ادامه بازی دادند. صفایی به خوبی این پنالتی را دید و اعلام کرد.

یاسین و مرتضی روی سکوها
در حالی که گفته می‌شود مرتضی پورعلی گنجی و یاسین سلمانی دو بازیکن مصدوم پرسپولیس از لیست این تیم خارج شده‌اند اما همراه تیم به اصفهان رفته و روی سکوهای فولادشهر حضور داشتند. با اخراج پیروانی در بازی قبل او هم از روی سکوها و کنار بازیکنان بیرون مانده از لیست تیمش بازی را تماشا کرد.

نعمتی سخت‌جان
در دقیقه 54 بازی اتفاق عجیبی در محوطه جریمه پرسپولیس رخ داد و استوک آذرباد روی سر علی نعمتی فرود آمد تا داور با کارت قرمز مستقیم بازیکن میزبان را اخراج کند. سر نعمتی دچار خونریزی شدیدی شد و کادر پزشکی روی بانداژ او توری کشید اما در حالی که عبدالکریم حسن آماده ورود به میدان شده بود نعمتی هم می‌گفت مشکلی ندارد و می‌خواهد بازی کند اما تعویض شد.

جستجو
آرشیو تاریخی