صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و بیست و هشت - ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و بیست و هشت - ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۶

خبر

پایان دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا بدون مدال
دوچرخه‌سواری ایران در مسابقات پیست قهرمانی آسیا 2024 عملکرد ضعیفی بر جای گذاشت و موفق به گرفتن مدالی نشد. ششمین و آخرین روز در هند به پایان رسید و بازهم نمایندگان ایران همانند روزهای قبل موفق به گرفتن مدالی نشدند.
 

قهرمانی سپاهانی‌ها قطعی شد
دختران والیبال نشسته سپاهان در حساس‌ترین دیدار دور برگشت لیگ ‌برتر رقیب سنتی و همشهری خود را با حساب ۳ بر صفر شکست دادند و قهرمانی را قطعی کردند. دومین مسابقه فینال در مجموعه صفائیه اصفهان بین تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن برگزار شد که در این بازی ابتدا دو همشهری پایاپای پیش رفتند، اما موتور سپاهانی‌ها روشن شد تا امتیازات از دست رفته را جبران کنند و ۲۵ بر ۱۵ ست نخست را به نام خود کنند. دومین دست بازی یک‌طرفانه با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ به سود سپاهان شد، اما ست سوم باز هم دو تیم همپای هم پیش رفتند. با این حال طلایی‌ها با تجربه بیشتر خود و استفاده از مهره‌های کلیدی ۲۵ بر ۲۰ پیروز  این ست و بازی شدند. به این ترتیب سپاهانی‌ها خود را آماده هفتمین جشن قهرمانی آن هم در خانه می‌کنند و آخرین بازی‌ آنها با فولاد هرمزگان جنبه تشریفاتی خواهد داشت.


8 تیم برتر لیگ بسکتبال مشخص شدند
هشت تیم صعود کننده به مرحله دوم رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال بانوان مشخص شدند. بعد از دو مرحله برگزاری از این رقابت‌ها که با حضور 14 تیم برگزار شد در نهایت هشت تیم به مرحله بعدی راه پیدا کردند. این تیم‌ها با قرار گرفتن در دو گروه پیکارهای مرحله یک چهارم نهایی را بعد از تعطیلات نوروزی برگزار می‌کنند. طبق برنامه فراورشریف سبز تهران، رشیدی کرمان، پاز تهران و پاشنه رافیک تهران در گروه A قرار گرفتند. در گروه B هم تیم‌های زربام پارت خراسان شمالی، فولاد هرمزگان، یاران داریوش نهاوند و جوادالائمه شهرکرد به مصاف هم می‌روند.


آغاز تمرینات تیم ملی والیبال نشسته از شنبه
سومین مرحله از تمرینات تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران برای آمادگی حضور در بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ از ۱۲ تا ۱۸ اسفند در کمپ تیم‌های ملی جانبازان و توان‌یابان برگزار می‌شود. صادق بیگدلی، حمیدرضا عباسی، مهدی بابادی، مجید لشگری، رمضان صالحی، مرتضی مهرزاد، حسین گلستانی، سید‌محمد حسینی‌جد، محمد نعمتی، جمال نظری، قاسم اسلامی، مسعود امامی، میثم علی‌پور، میثم حاج‌بابایی، عیسی زیراهی و داود علیپوریان ملی‌پوشان دعوت شده به این اردو هستند که تمرینات خود را زیر نظر هادی رضایی سرمربی، جلیل امیری، امین اصغری و هادی ساجدی‌نیا مربیان تیم ملی انجام می‌دهند.

جستجو
آرشیو تاریخی