صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و بیست و هشت - ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و بیست و هشت - ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۴

خبر

احمد آل‌نعمه:
با حمایت هواداران، فوتبال خوزستانی ارائه کنیم
احمد ‌آل‌نعمه سرمربی فولاد خوزستان درباره بازی تیمش ملوان بندر انزلی می‌گوید: «بازی بسیار مهم با تیمی بسیار خوب و قلدر داریم که در رده‌های بالای جدول قرار دارد. قطعاً بازی سختی برای دو تیم خواهد بود. تدابیر خودمان را برای بازی اندیشیده‌ایم و می‌دانیم از این دیدار چه می‌خواهیم. نقاط ضعف و قوت حریف را بررسی کرده‌ایم تا بازی برنامه‌ریزی ‌شده و بسیار خوبی ارائه کنیم.» اما انتظار او از هواداران فولاد: «از هواداران انتظار داریم از تیم خود حمایت کنند. اگر این حمایت وجود داشته باشد، می‌توانیم به روند خوب خودمان ادامه بدهیم و هواداران، فوتبال تهاجمی و خوزستانی ببینند.»
 

افسر ارشد FIFA
و نماینده AFC
ورزشگاه یزد شرایط میزبانی را ندارد
صعود دوباره به لیگ برتر فوتبال تحقق یک رؤیای شیرین برای مردم استان یزد است؛ رؤیایی که با توجه به شرایط ایده‌آل تیم فوتبال چادرملو در لیگ آزادگان تحقق آن در فصل آینده و بازگشت تب داغ فوتبال بعد از دو دهه به استان یزد دور از انتظار نیست؛ اما نبود یک ورزشگاه استاندار برای میزبانی از بازی‌های لیگ برتر قرار است که مانع تحقق یافتن این رؤیا باشد. داود رفعتی نماینده AFC و افسر ارشد FIFA در خصوص وضعیت ورزشگاه شهید نصیری یزد برای میزبانی از لیگ برتر فوتبال ایران می‌گوید: «متأسفانه باید این چنین گفت که زیر‌ساخت‌های ورزش شهر یزد بخصوص در رشته فوتبال بسیار ضعیف است و ورزشگاه شهید نصیری که به عنوان تنها ورزشگاه استان به شمار می‌آید، استاندارد لازم برای میزبانی از رقابت‌های لیگ برتر را ندارد.» او با اشاره به صعود احتمالی چادرملو به لیگ برتر این طور می‌گوید: «مسئولان ورزش یزد اگه الزامات مورد نیاز لیگ برتر را در ورزشگاه شهید نصیری برطرف نکنند، متأسفانه این ورزشگاه نمی‌تواند مجوز میزبانی را اخذ کند و چادرملو باید در استانی دیگر میزبان بازی‌های خانگی خود باشد. وجود زیر‌ساخت یکی از ملزومات ورزش حرفه‌ای است و مسئولان یزد با همکاری باشگاه چادرملو باید به فکر ساخت یک ورزشگاه آبرومند و شایسته مردم استان یزد باشند.»


مربیان فولاد معرفی شدند
در شرایطی که فولاد فصل را با علیرضا منصوریان شروع کرده بود در ادامه پس از پایان همکاری با این سرمربی، با ایگناسیو، مربی اسپانیایی نیز نتوانست توقعات را برآورده کند تا نیمکت این تیم بار دیگر دچار تحول شود. درحالی که اسامی مختلفی برای سرمربیگری فولاد مطرح شده بود اما در نهایت احمد آل‌نعمه که به عنوان کمک‌مربی در این تیم مشغول بود، تا پایان فصل سرمربی قرمزهای اهوازی شد. حمیدرضا جودکی به عنوان بدنساز و صالح مصطفوی و خاچاتوریان به عنوان کمک‌مربی به کادر فنی اضافه شدند. از کادرفنی قبلی نادر غبیشاوی به عنوان مربی گلرها در فولاد باقی مانده است.

جستجو
آرشیو تاریخی