صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و بیست و هفت - ۰۷ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و بیست و هفت - ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۸

خبر

استقلال - سپاهان بعد از سال‌ها با تماشاگر
فراخوان آبی‌ها برای پر کردن آزادی
بازی استقلال و سپاهان قرار است طبق برنامه از پیش طراحی شده رأس ساعت 17:15 روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شود. این بازی از اهمیت بسیاری برای دو تیم برخوردار است و چنانچه هر یک از تیم‌ها موفق به کسب پیروزی شود، راهش برای رسیدن به جام قهرمانی هموار خواهد شد. یک نکته مهم درباره این بازی غیبت چندین ساله تماشاگران در زمان برگزاری بازی استقلال و سپاهان در ورزشگاه آزادی است.
طبق آماری که اخیراً منتشر شده این بازی 4 سال است که به دلایل متعدد در ورزشگاه آزادی بدون حضور تماشاگران انجام شده است و حالا استقلالی‌ها انتظار دارند بعد از سال‌ها بتوانند از این مزیت نهایت بهره را ببرند و سکوها را پر کنند. تا روز گذشته بلیت‌های زیادی از بازی باقی مانده بود و رسانه‌های نزدیک به باشگاه استقلال از دیروز فراخوان داده‌اند تا هواداران استقبال قابل توجهی از این بازی داشته باشند که باید دید این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر؟!
 

اعتراض باشگاه استقلال به داوری‌ها:
با متخلفین مماشات نکنید
باشگاه استقلال بار دیگر از قضاوت‌ها ابراز نگرانی کرده است. فرشید سمیعی، عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال درباره انتظار این باشگاه از داوران چنین گفته است: «داوران رویه واحدی برای کارت دادن ندارند. در بازی با نفت دادن کارت‌های فراوان تیم ما را خیلی اذیت کرد و متأسفانه ما رویه واحد یا نزدیک به هم جهت دادن کارت‌ها نداریم. داوران در یک بازی با هر برخورد ساده‌ای سریع دست به کارت می‌شوند و در یک بازی دیگر بازیکن هر کاری اعم از پرخاش و امر و نهی و دویدن به حالت تهدید‌آمیز به سمت داور و... بخواهد انجام می‌دهد، اما اصلاً و ابدا از کارت قرمز خبری نیست.»
سمیعی در ادامه گفت: «متأسفانه سال گذشته با مربی ما آقای ساپینتو با وجود اینکه از یک فرهنگ متفاوت آمده بود اما با او خیلی سختگیرانه برخورد شد ولی امروز می‌بینیم که سیاست تساهل و تسامح در خصوص برخی افراد متخلف به کار گرفته می‌شود که امیدواریم این تساهل و‌ تسامح در خصوص همه افراد باشد.»
 
پرداخت قبل از بازی؟
مسئولان باشگاه استقلال در روزهای گذشته به بازیکنان قول‌هایی درباره پرداخت مطالبات داده‌اند.
گفته شده تا قبل از بازی با سپاهان قرار است مبالغی در اختیار بازیکنان قرار بگیرد تا آنها با روحیه مناسب رخ در رخ حریف قرار دهند.
اگر وعده باشگاه استقلال درست باشد امروز یا فردا باید حساب بازیکنان دوباره شارژ شود.
از سوی باشگاه استقلال هنوز گفته نشده این واریزی بابت حقوق است یا پاداش بازی‌ها؟!

جستجو
آرشیو تاریخی