صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و بیست و هفت - ۰۷ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و بیست و هفت - ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

خبر

معارفه خدابنده‌لو در تمرین برفی
خدابنده‌لو که روز شنبه قرارداد خود را با پرسپولیس امضا کرد تا در انتقالی بزرگ و زمستانی از مس رفسنجان به پرسپولیس ملحق شود، دیروز اولین تمرین خود را با قرمزها انجام داد .این بازیکن که از کودکی هوادار پرسپولیس بوده و برای حمایت از این تیم به ورزشگاه آزادی نیز رفته بود، در این جلسه تمرینی بشدت مورد استقبال بازیکنان دیگر پرسپولیس هم قرار گرفت. نکته جالب اینکه تمرین پرسپولیس در هوای برفی استادیوم کاظمی انجام شد و خدابنده‌لو نیز در این آب و هوا تمرین جالبی را برگزار کرد و به اعضای تیم معرفی شد.


بابایی چشم اوسمار را گرفت
یکی از اقدامات باشگاه پرسپولیس در پنجره زمستانی انتقال ابوالفضل بابایی مهاجم زیر ۲۳ ساله فجرسپاسی شیراز به جمع سرخ‌پوشان بود .مهاجم شماره ۱۰ سابق فجرسپاسی در آخرین تمرین این تیم نمایش قابل توجهی داشته تا نظر اوسمار را نیز به خود جلب کند .در بازی درون تیمی دیروز ابوالفضل بابایی با یک گل قیچی و یک پاس گل به اورونوف زمینه‌ساز پیروزی تیمش بود تا اکنون برای حضور مقابل ذوب‌آهن نیز آمادگی خود را به رخ بکشد. با جدایی احتمالی زاهدی و باهویی، فعلاً عیسی آل‌کثیر و ابوالفضل بابایی مهاجم تخصصی پرسپولیس محسوب می‌شوند و البته اوستون اورونوف نیز در حال حاضر به عنوان مهاجم مورد توجه است. باید دید اوسمار برای دیدار با ذوب‌آهن چه تصمیمی خواهد گرفت و از چه بازیکنی در خط حمله تیمش سود می‌برد.

قرارداد حرفه‌ای با یک گلر جوان
عرفان نجاری دروازه‌بان جوان پرسپولیس که از ابتدای فصل با نظر یحیی گل‌محمدی توانسته بود فرصت حضور در تمرینات تیم بزرگسالان را به دست بیاورد و در کنار دیگر گلرهای این‌ تیم کار را دنبال می‌کرد، قرارداد خود را به مدت ۲ و نیم فصل با تیم بزرگسالان به امضا رساند .نجاری که در تیم امیدهای پرسپولیس کار‌ را دنبال می‌کرد، توانسته بود با حضور در جمع بزرگسالان شانس همراهی با دیگر دروازه‌بانان این تیم را به دست بیاورد و اکنون در آستانه جدال حساس با ذوب‌آهن و در شرایطی که این تیم علیرضا بیرانوند را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد، در اصفهان این تیم را همراهی خواهد کرد .نجاری سابقه حضور در ویستاتوربین تهران در لیگ دسته اول را نیز در کارنامه دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی