صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و بیست و هفت - ۰۷ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و بیست و هفت - ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

سوژه

معادله خط حمله پرسپولیس دوباره پیچیده شد
اصرار زاهدی برای جدایی، باشگاه دنبال مهاجم جدید

داستان خط حمله پرسپولیس باز هم وارد فاز تازه‌ای شد و انگار قرار نیست شرایط تیم در این بخش از زمین آرام باشد. با جذب عیسی آل‌کثیر تصور می‌شد پرسپولیس صاحب یک زوج مناسب در خط حمله خواهد شد و اوسمار می‌تواند با تشکیل یک زوج مناسب متشکل از عیسی و شهاب برای نیم فصل دوم تیم قدرتمندتری در خط حمله داشته باشد و حتی اگر قرار بر بازی با یک مهاجم نوک باشد نیز دست بازتری خواهد داشت.
با این حال زاهدی ساز جدایی کوک کرد و پیشنهاد تیم ژاپنی باعث شد او دنبال رفتن از پرسپولیس باشد و دوباره معادلات را بهم بریزد. ظاهراً زاهدی بعد از انتقال آل‌کثیر به پرسپولیس احساس کرده که شاید جایش در ترکیب اصلی تنگ شود و به همین خاطر دنبال جدایی است آن هم تنها بعد از نیم فصل حضور در پرسپولیس.
شهاب زاهدی در سه چهار روز اخیر در تمرین پرسپولیس حاضر نشده تا نشان دهد کاملاً مصمم است و قصد جدایی دارد اما باشگاه پرسپولیس اعلام کرده تا زمانی که نتواند مهاجم جدیدی جذب کند به زاهدی اجازه جدایی نخواهد داد.
به همین خاطر بود که پرسپولیس دنبال مهاجم جدید رفت و حتی از گزینه‌های داخلی و خارجی نام برده شد که محمدجواد محمدی و فدریکو ماچدا نام‌هایی بودند که لو رفتند.
به نظر می‌رسد پرسپولیس کار دشواری برای جذب مهاجم جدید داشته باشد اما با شرایطی که زاهدی بوجود آورده احتمال ماندن او هم ضعیف است.
در چنین شرایطی پرسپولیس دنبال فسخ قرارداد با نبیل باهویی هم هست و قرار بود دیروز در همین زمینه جلسه‌ای با او برگزار شود و طرفین درباره مبلغی که این بازیکن برای جدایی خواهد گرفت به تفاهم دست یابند.
از سوی دیگر اگر نبیل باهویی و شهاب زاهدی از پرسپولیس جدا شوند سرخ‌ها در خط حمله تنها عیسی آل‌کثیر و ابوالفضل بابایی را به عنوان مهاجم نوک در اختیار دارند و قطعاً به یک مهاجم شناخته شده دیگر نیاز خواهند داشت اما جذب بازیکن تحت قرارداد در فصل زمستان هم کار دشواری است هم زمان زیادی برای این کار وجود ندارد.
زمان نقل و انتقالات زمستانی امشب ساعت 12(دوشنبه شب) به پایان خواهد رسید و چنانچه باشگاه پرسپولیس نتواند مهاجم جدیدی جذب کند بعد از آن باید دنبال جذب مهاجم آزاد حالا چه خارجی چه داخلی برود.

 

شهاب 75 هزار دلار می‌دهد
و به فوکوکا می‌رود
شهاب زاهدی بعد از دیدار مقابل تراکتور در تمرین پرسپولیس شرکت نکرده است .این در حالی است که روز  شنبه اوسمار با حضور در جلسه‌ای با رضا درویش خواهان مشخص شدن وضعیت خط تهاجمی تیمش شده بود .با این حال اگر اتفاق خاصی رخ ندهد باید منتظر پایان همکاری شهاب زاهدی با سرخ‌ها ماند .شهاب زاهدی در قراردادش بندی دارد که به واسطه آن در صورت پرداخت مبلغ ۷۵ هزار دلار قادر به فسخ قرارداد خواهد بود و به نظر می‌رسد به زودی با انجام این اتفاق او چمدانش را به مقصد ژاپن و تیم فوکوکا خواهد بست تا چالش جدیدش را این‌ بار در شرق آسیا دنبال کند.

جستجو
آرشیو تاریخی