صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و بیست و شش - ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و بیست و شش - ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۹

مصاحبه

نوری: هرکس به جای کنعانی‌زادگان بود 6 ماه محروم می‌شد
محمد نوری بازیکن سابق استقلال در مورد شرایط این تیم در آستانه بازی با ملوان، گفت: «خداراشکر استقلال کارش را در نیم‌فصل دوم با برد شروع کرد. پس از یک تعطیلی طولانی که همه تیم‌ها از شرایط خوب خودشان دور شدند، برد مهمی به دست آمد و نیم‌فصل دوم هم با صدرنشینی استقلال شروع شد.»
 پیشکسوت استقلال در مورد اضافه شدن ماشاریپوف و سیلوا به جمع شاگردان نکونام، گفت: «این 2 بازیکن می‌توانند به بهتر شدن شرایط تیم کمک کنند. هر چند که خواسته‌های نکونام در فصل نقل و انتقالات آنطور که باید تأمین نشد اما به هرحال اضافه شدن 2 بازیکن خارجی هم اتفاق خوبی بود. سیلوا خودش را قبلاً نیز در استقلال نشان داده بود و مقابل نفت آبادان هم دیدیم به خوبی استحکام خط دفاع را بالا برد. ماشاریپوف هم نیاز به تعریف ندارد. او بازیکن معروفی در آسیاست و حضورش در زمین قطعاً استقلال را در کار هجومی قوی‌تر می‌کند.»
نوری در مورد اینکه به نظر می‌رسد رویه احکام و تنبیهات انضباطی نیز یکسان نیست و نمونه آن حکمی بود که به خاطر برخورد حسین کنعانی‌زادگان با هواداران آلومینیوم اراک صادر شد که انتقادات زیادی را به همراه داشت، گفت: «واقعاً جای تأسف دارد. چیزی نمی‌توانم بگویم.
اگر یک مورد این مسائل را بازیکن دیگری داشت، او را 6 ماه محروم می‌کردند.»
 

رشیدی: از اختلاف خطیر و نکونام خسته شدیم
منصور رشیدی بازیکن سابق استقلال درباره اظهارات اخیر امیر قلعه‌نویی گفت: «قلعه‌نویی تمایل به جوانگرایی دارد و فکر کنم چند بازیکن دیگر جایی در تیم ملی نخواهند داشت. اگر چه ما زیر ساخت مناسبی برای استعدادیابی نداشته‌ایم ولی باز هم می‌توان روی برخی نفرات جوان سرمایه‌گذاری کرد. قلعه‌نویی مربی باتجربه‌‌ای است و سال‌ها مربیگری کرده. او شناخت کافی دارد و اگر می‌خواستند مربی خارجی بیاورند تا بخواهد با فرهنگ ما آشنایی پیدا کند ماه‌ها طول می‌کشید، ضمن اینکه باید پول زیادی هم به او می‌پرداختند.»
پیشکسوت فوتبال در خصوص اختلاف بین علی خطیر و جواد نکونام در استقلال گفت: «ما و هواداران از این موضوع خسته شده‌ایم. مگر می‌شود اصلی‌ترین ارکان باشگاه یعنی مدیرعامل و سرمربی اختلاف داشته باشند؟ وقتی این دو همراه نباشند استقلال نمی‌تواند موفق باشد. یک بار این دو را آشتی دادند ولی باز هم شاهد اختلاف هستیم. نکونام حرف‌هایش را زده است ولی خطیر ترجیح داده که سکوت کند. هیأت مدیره باید ورود کند و به اختلاف‌ها پایان دهد. با ادامه این اختلاف‌ها، یک نفر باید برود.»
 

جستجو
آرشیو تاریخی