صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و بیست و شش - ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و بیست و شش - ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۹

پرچم‌های سفید بالا

48 ساعت آتش بس بین نکو و خطیر

«خسته شدیم.» این جمله تکراری این روزهای پیشکسوتان و هواداران استقلال است که هر بار خطیر و نکونام با هم اختلاف پیدا می‌کنند به این نکته اشاره می‌کنند که از دعوای این دو نفر خسته شده‌اند. نکته اینجا است که هیأت مدیره استقلال هم طی مدت اخیر کاملاً منفعل عمل کرده است و حتی کلامی در این ارتباط صحبت نکرده‌اند یا اینکه سرمربی و مدیرعامل استقلال را احضار کنند و از آنها بابت اختلاف‌شان توضیح بخواهند.
 این بار از رئیس فدراسیون کشتی هم خبری نیست. دبیر نیم‌فصل اول با پا‌در‌میانی خود به قائله پایان داد. پیشکسوتان استقلال هم دور هم جمع شدند و بعد از شنیدن حرف‌های نکونام و خطیر از آنها قول گرفتند که دیگر با هم دعوا نکنند، اما این بار هم از پیشکسوتان خبری نیست! حسن روشن، شاهرخ بیانی و چند تن دیگر از پیشکسوتانی که پادرمیانی کرده بودند حق را به نکونام داده‌اند و حاضر نیستند با خطیر حرف بزنند.
در چنین شرایطی اما کارشناسان فوتبال معتقد هستند که وزیر ورزش باید از دو طرف توضیح بخواهد و اگر توضیحات آنها راضی‌کننده نبود به صلاحدید خود عذر یکی از این دو نفر را بخواهد تا استقلال از این اختلاف آسیب نبیند. اما فعلاً تمام پیشنهادات در حد حرف باقی مانده و تمام اهالی فوتبال می‌دانند که خطیر و نکونام در یک قاب نمی‌گنجند.
در لا به لای این همه حرف و حدیث و اختلافات علنی نکو و خطیر که همه را خسته کرده است، فعلاً ظرف 48 ساعت اخیر بین دو طرف آتش بس اعلام شده و هیچ حرف حاشیه‌ای بیرون نیامده است. روز گذشته یکی از نزدیکان باشگاه استقلال گفت که 48 ساعت نفس راحت کشیدند و از اینکه حرف حاشیه‌ای زده نشده خوشحال هستند اما خیلی امیدوار نبود که این وضعیت زیاد طول بکشد.
استقلال امروز یک بازی حساس دارد و به زعم کارشناسان فوتبال کار سختی مقابل ملوان خواهد داشت. شاید هم به خاطر همین حساسیت فعلاً نکونام سکوت کرده و دو روزی است علیه خطیر حرفی نزده است. همه چیز درباره ارتباط خطیر و نکونام به بعد از بازی استقلال و ملوان بر‌می‌گردد؛ اینکه نکونام تصمیم می‌گیرد همچنان سکوت کرده و چیزی در خصوص مدیریت نگوید یا اینکه دوباره از تمام مسائل گلایه خواهد کرد.
استقلال در فصل جاری شرایط خوبی داشته است. اینکه این تیم صدرنشین است و تیم رقیب هم روزهای خوبی را سپری نمی‌کند نشان از آن دارد که شانس با استقلال یار است و این تیم اگر خودزنی نکند، می‌تواند با مربی وطنی دوباره قهرمان شود و هواداران خود را شاد کند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی